سیاست جدید وهابیت برای تخریب قبور امامان +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


وهابیت پس از آن که قبور ائمه بقیع و تمامی آثار اسلامی به جای مانده از صدر اسلام در عربستان را تخریب کرد این بار به دلیل عدم دسترسی به ایران و عراق برای تخریب قبور امامان معصوم این بار به سیاستی جدید روی آورده است تا بتواند به این نیت شوم خود دست یابد.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


پرژه جدید وهابیت در این زمان جعلی خواندن قبور ائمه معصوم (ع) در این دو کشور است تا با این روش بتواند عقایدعمومی شیعیان نسبت به این عتبات تضعیف کند تا خود شیعیان از این بارگاههای شریف روی گردان شوند.



در همین راستا مدیر شبکه وهابی "کلمه" گفت: « حضرت علی(ع) از ترس خوارج و دشمنانش شبانه و مخفیانه دفن شد و قبر ایشان معلوم نبود ولی آل بویه بعد از چند صد سال آمدن و گفتند که نمی شود حضرت علی(ع) قبر نداشته باشد و آمدند قبر"مغیره ابن شعبه" که خود شیعه هم وی را لعن و نفرین می کند را به عنوان قبر آن حضرت معرفی کردند. در حالی که خود شیعه قائل است که قبر حضرت علی(ع) مشخص نیست.»



وی در ادامه برای تکمیل سناریوی خود مدعی شد: «قبر امامرضا هم(ع) معلوم نیست و این قبری که موجود است قبر هارون الرشید است ولی چون در آمدی دارد باید قبر امام رضا معرفی شود.»!



قابل توجه است که کارشناس این شبکه وهابی در تایید سخنان مدیر این شبکه با نادیده گرفتن مزار تخریب شده حضرت عباس(س) عموی پیامبر(ص) مدع یشد که قبر وی هم معلوم نیست کجاست.



شیخ مفید در کتاب «الارشاد» آورده است که: «قبر آنحضرت بنابه وصیّتی که نموده بود، مخفی ماند تا سقوط دولت بنی امیه که دشمنی و کینه ورزی شدیدی نسبت به آنحضرت داشتند و چون قدرت به دست بنی عباس افتاد، در زمان امامت امام صادق ـ علیه السلام ـ توسط آن حضرت قبر مطهر جد بزرگوارش آشکار شد. (1)


امام صادق‌(ع) برای اولین بار محل قبر علی (ع) را آشکار فرمود. همین صفوان معروفی که شما در زیارت عاشورا دعایی می‌خوانید که در سند آن نام او آمده است می‌گوید من خدمت امام صادق در کوفه بودم ایشان ما را آورد سر قبر علی‌(ع) و فرمود قبر علی(ع) اینجاست و دستور داد ظاهرا برای اولین بار سایبانی برای قبر علی تهیه کنیم و از آن وقت قبر علی (ع) آشکار شد.




  •  منبع: جام نیوز



  • 1 .( مفید، الارشاد فی معرفه حجج الله علی العباد، قم، موسسه آل البیت ـ علیه السلام ـ لاحیاء التراث، چاپ اول،‌ رجب 1413ه‍ ق، ج اول، ص10.

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:24 مرداد 1391 - 19:16

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد