توهین شبکه ی من و تو به مردم ایران

(بسم الله الرحمن الرحیم)


مجری شبکه من وتو با اشاره به صحبت های نائب رئیس برنامه بودجه کشور که گفته بود وضعیت اقتصادی کشور بحرانی نیست، با حالت تمسخر گفت: «وضعیت اقتصادی کشور خیلی هم خوب است و همه چیز آرام است!»


 


مجری شبکه من وتو در ادامه برای نشان دادن وضعیت بحرانی از شرایط اقتصادی کشور فیلمی از یکی از شهرهای ایران منتشر کرد که مردم برای گرفتن غذای نذری در صف ایستاده اند. شبکه من وتو با توهین به مردم ایران در ذیل این تصویر نوشت: "حمله به غذای نذری از گرسنگی"


 


باید به عوامل این شبکه که معلوم است کاملا از ایران و فضای معنوی آن بی خبرند گفت که مردم ایران با هر موقعیت و پست و مقامی که هستند برای گرفتن غذای نذری در صف می ایستند و به قصد تبرک و حاجت رواشدن تناول می کنند.


 


ناگفته نماند شبکه من وتو بارها با بی اعتنایی به باورهای مردم ایران نسبت خود را با اعتقادات اسلامی نشان داده است. عوامل این شبکه حتی از گفتن یک پیام تبریک و یا تسلیت به مردم ایران در روزهای ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام دریغ می کنند.


گفتنی است، نشان دادن وضعیت بحرانی از شرایط اقتصادی کشور ایران از سوی عوامل شبکه من وتو در حالی صورت می گیرد که این شبکه نه تنها حاضر نیست تظاهرات مردم سراسر اروپا را که از شرایط بحرانی اقتصادی رنج می برند منتشر کند بلکه حتی از انتشار فریادهای مردم بی پناه انگلستان که در چند قدمی آن ها هستند و از ریاضت های اقتصادی به تنگ آمده اند دریغ می کنند. جالب اینجاست که این شبکه وضعیت مردم این کشور را بسیار خوب و بدون هیچ مشکلی ارزیابی می کند!


 


شایان ذکر است، اظهارات تمسخر آمیز مجری من وتو در حالی است که بانک جهانی در گزارش اخیر خود از وضعیت اقتصاد کشورمان اعلام کرد ایران یکی از قطب‌های رشد اقتصادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از ایران به عنوان یکی از قطب‌های رشد اقتصادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا یاد کرد.




  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:25 مرداد 1391 - 15:10

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد