بمباران جومونگ و باربی با پهپاد ایرانی +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)


دخترک لاغر و کم وزن  به قدری قدرتمند است که حتی سارا و برادرش دارا تاب مقاومت  در برابر او را نداشتند به طوری که سال های سال است که این دو عروسک در قبرستان فرهنگی ما نیز  قبری برای یادبود ندارند . اسپایدرمن ، بت من ،سوپر من و دهها دختر و پسر آمریکایی شده اند آرمان کودکان ما ولی افسوس از این که ، کسی  بانی یک جنبش جلد دفتری  و لوازم التحریری نشده تا این قهرمانان پوشالی را از ذهن ها بزداید  و جای آنها قهرمانان واقعی را در ذهن ها مکتوب کند . قهرمانانی که هزار هزار در سرزمین ما گم نام هستند و اگر یکی از کشور های  غربی چنین قهرمانانی داشت صدها فیلم و دهها انیمشین و داستان برایش می ساختند .






وقتی آنها قهرمانشان خود را از میان دزدان جنگل شلوود  برمی گزینند و چنان قهرمانش می کنند که هر کسی نداند تصور می کند رابینهود در هشت سال جنگ تحمیلی شهید شده، جای تعجب ندارد زیرا به قدری  مورد پسند همه است که بزرگتر ها هم شک می کنند این شخصیت را باید الگوی کودکانشان قرار دهند یا خیر؟  امروز یک نفر از میان هزاران برخاسته تا بانی عملی شود به حق خیر تا قهرمانان دینی و ملی را به کودکانمان بشناساند . او جلد دفتر طراحی کرده و مقاومت ، ایثار ، دلاوری و پهلوانی را سرمشق دفاتر مکتوب ساخته . باشد تا مسئولین ببینند و به جای دور خود گشتن قدمی خیر برای اهداف والای ایران اسلامی بردارند.




تولیدکنندگان داخلی با حمایت از این طرح اقدام به تولید این گونه تولیدات کنند. البته نباید همیشه ما تقصیر از گردن تولید کننده بیاندازیم . پدر و مادر ها هم باید در خرید لوازم التحریر کمی تامل کنند و با خرید تولیدات داخل تولید کنندگان داخلی را برای تولید بهتر ترغیب نمایند. در ضمن دستگاه های نظارتی هم از واردات بی رویه وعرضه لوازم التحریر خارجی که رسما فرهنگ جوانان آینده مارا نشانه رفته اند جلوگیری کنند .البته بعضی از تولید کنندگان داخلی هم آگاهانه یا کورکورانه به تقلید از تولیدکنندگان خارجی پرداخته و در زمین دشمن بازی می کنند.استفاده از المان های همچون باربی و هری پاتر و … از نظایر این موضوع هستند.





از سوی دیگر تولید کنندگان داخل هم باید حق بدهیم چرا که با واردات بی رویه لوازم التحریر و نوسانات قیمت دلار به کلی برنامه ریزی های آنان را مختل کرده است و باید به مسئولین امر فکری به حال تولید کنندگان هم بکنند. چرا که بعضی تولید کنندگان مجبور به واردات این لوازم التحریر خارجی شده و رسما اقدام به مونتاژ این اقلام می کنند.







بر کسی پوشیده نیست سنین کودکی  در شخصیت افراد در سنین بالاتر تاثیرات به سزایی دارد. و دیدن عکس های عریان و انتخاب الگو های غربی چه تاثیرات مخربی بر روح و روان کودکان ما می گذارد .لذا پدر و مادر های عزیز را به این نکته جلب می نمایم .همه این مسائل به ظاهر کوچک تاثیرات چه بسا بزرگی بر کودکان ما خواهد گذاشت . پدر و مادر های عزیز باید به این نکته توجه کنند که در پیشگاه خداوند در قبال کودکان خود مسئولند و فردای قیامت باید پاسخگوی چگونه تربیت کردن کودکان خود باشند.




  • منبع: مشرق

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:21 شهریور 1391 - 15:16

نظر شما...
    • شینا

      عالی بو د ممنون lol bully love
    • دوست

      بددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد