انحرافات اخلاقی مسیح علی‌نژاد +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
امین موحدی ضدانقلاب سابق و برادر امیرحسین موحدی روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر مخالف جمهوری اسلامی‌ که چندی پیش توسط نظام اسلامی‌ مورد عفو قرار گرفت و به وطن بازگشت، در فیسبوک خود با انتقاد از پروژه جدید مصی (مسیح) علی‌نژاد تحت عنوان "آزادی یواشکی” این ضدانقلاب فراری را دارای انحرافات اخلاقی و جنسی بسیاری دانست.

انحرافات اخلاقی مسیح علی‌نژاد +عکس

 

"امین موحدی" ضدانقلاب سابق و برادر امیرحسین موحدی روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر مخالف جمهوری اسلامی‌ که چندی پیش توسط نظام اسلامی‌ مورد عفو قرار گرفت و پس از چند سال به وطن بازگشت، در مطلبی در صفحه فیسبوک خود با انتقاد از پروژه جدید ضداخلاقی و ضددینی بیگانگان با مدیریت مصی (مسیح) علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین تحت عنوان "آزادی یواشکی” ،  این ضدانقلاب فراری را دارای انحرافات اخلاقی و جنسی بسیاری دانست و نوشت:

«...بعضی‌ها انحراف جنسی‌ یواشکی را آزادی مینامند آنهم یواشکی ! آزادی همانگونه که از اسم آن‌ پیداست موضوعی روشن و شفاف است و نوع یواشکی آن‌ یعنی‌ خود فریبی و تلاش برای یافتن راهی‌ برای ارضاء عقده‌های انباشته و سر خوردگیها با توسل به انجام عملی‌ پنهانی‌ و به دور از چشم دیگران که میتواند به شکل غیر قابل مهاری به انحراف بیانجامد و شبیه هر چیزی باشد غیر از آزادی...»

 

 

 

 

کمپین فیسبوکی ضداخلاقی و ضددینی "آزادی‌های یواشکی زنان در ایران” که توسط مصی (مسیح) علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین اداره می‌شود، در روزهای گذشته به طور غیرمعمولی مورد استقبال بسیاری از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، رادیوفردا، صدای آمریکا، دویچه وله، سی‌ان‌ان و... و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک تایمز، واشینگتن پست و... قرار گرفته است.

 

گفتنی است گرداننده اصلی این صفحه در زمان حضور در ایران، از یادداشت‌نویسان ثابت روزنامه "اعتمادملی" متعلق به مهدی کروبی (از سران فتنه ۸۸) بود. وی چندروز پیش نیز با حضور در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» که توسط بهاییان ساکن انگلستان اداره می‌شود، اعلام کرد با این کار مبارزه جدیدی علیه جمهوری اسلامی‌ را توسط زنان «غیرسیاسی» کلید زده و مبارزه با نظام را نمی‌شود فقط از طریق مطالبات سیاسی جنبش سبز پیش برد، بلکه باید با کشف حجاب و اقدامات مشابه، زنان غیرسیاسی را نیز به کمک سبزها به میدان آورد.

 

 

عکسی از مسیح علی نژاد و دوست پسرش کامبیز فروهر و مطلبی که مصی در مورد بوسیدن دوست پسرش نوشته است

 

 

مصی (مسیح) علی‌نژاد که پس از فتنه ۸۸ و به دنبال آن فرار از ایران به رسانه‌های ضدانقلاب پیوسته و مسئولیت پروژه بررسی وضعیت زندانیان سیاسی و امنیتی و همچنین افراد اعدامی‌ را داشته، گویا پس از فروکش کردن آتش فتنه ۸۸ در ماموریتی جدید مسئولیت انجام پروژه ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی در بین زنان و دختران ایرانی را بر عهده گرفته است.

 

قابل ذکر است، مصی (مسیح) علی‌نژاد در دوران حضور خود در ایران دارای روابطی جدی با سفارت انگلیس در ایران بود و پس از فتنه۸۸ با کمک "حسین رسام” (از عوامل سفارت انگلیس که پس از فتنه ۸۸ دستگیر شد) به همراه فرزند خود از کشور گریخت و پس از دریافت اقامت در انگلیس، با وجود آنکه در دوران حضور خود در ایران حتی موفق به کسب مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم) نیز نشده بود، به طور رایگان در یکی از دانشگاه‌های انگلستان تحصیل کرد.

 

 

افتخار مسیح علینژاد به رابطه نامشروع با دوست پسرش

 

مصی (مسیح) علی‌نژاد همچنین چندی پیش در صفحه فیسبوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست‌پسرش را برای عموم منتشر کرد و به گفته برخی از نزدیکانش دارای سابقه رابطه با چندین نفر دیگر نیز هست.

متاسفانه از انتشار عکس مذکور به دلیل ابتذال بالای آن معذوریم.

 

  • امپراطوری دروغ

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:29 اردیبهشت 1393 - 14:34

نظر شما...
    • محمد

      حرامزاده ای به نام مسیح علی نژاد
    • علی بصیرت

      با سلام

      حالا این ملکه ی زیبایی و اخلاق و حیا چی هست که این همه بزرگش می کنید .

      بگذارید چند صباحی در جهنم دنیا دست و پا بزند .

      یا علی .
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد