پروفسور مایکل جونز از رهبران مسیحی و منتقد سینمای هالیوود به ایران می‌آید

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پروفسور مایکل جونز از رهبران مسیحی و منتقد سینمای هالیوود برای حضور در نخستین همایش بین‌المللی جایزه پیامبر اعظم(ص) که از روز شنبه سوم خرداد در محل هتل لاله آغاز می‌شود به ایران می‌آید.

 

پروفسور مایکل جونز (آمریکا) Eugene Michael Jone از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود و نویسنده کتابی است که نشان داده تمام حرکت ها و جریان‌های انحرافی و ضد اخلاقی و در جهت فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست ها و نفوذ و سیطره آن ها بر هالیوود شکل گرفته است. او نویسنده 14 عنوان کتاب است که برای حضور در همایش بین المللی جایزه پیامبر اعظم(ص) و ارائه سخنرانی به ایران می آید.

همایش بین المللی پیامبراعظم(ص)؛ سینما و ادبیات جهانی در این همایش بیش از 100 صاحب نظر فرهنگی و سینمایی از آمریکا، اروپا و کشورهای جهان اسلام و پژوهشگران و اندیشمندان داخلی حضور دارند.

برپایه این خبر، همایش بین المللی پیامبراعظم(ص)؛ سینما و ادبیات جهانی با موضوعاتی چون: "توجه وتبلیغ جنبه‏های انسانی،فردی واجتماعی و نیز زیبایی های معنوی حیات پرنور پیامبر رحمت و عدالت محمد مصطفی(ص)"، "آگاهی بخشی به جامعه بشری ـ بویژه جوامع غربی ـ نسبت به واقعیات حیات و دستورات پیامبر رحمت و عدالت"، "تعمیم ارزش های والای فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام و قرآن کریم از طریق ابزارهای فرهنگی و هنری"، "زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه ها و آموخته های هنرمندان"،"تشویق مؤلفان،هنرمندان، سینماگران  و نویسندگان برای پرداختن به موضوع پیامبر رحمت و عدالت"، "شناسایی و تشویق نویسندگان و هنرمندان متعهد دینی و کشف استعدادهای جدید و جایگزین سازی آثار مثبت به جای آثار موهن در رسانه‏ها و شبکه‏های اجتماعی"طراحی و پیش بینی شده است.

این همایش به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) باهدف استفاده از ظرفیت پژوهشگران، متفکران، نویسندگان و هنرمندان داخلی و بین المللی برای مقابله با اهانت‏های فرهنگی، هنری و سینمایی به اسلام و پیامبر(ص) برگزار می گردد.

شایان ذکر است نخستین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری اهل بیت(ع)با عنوان «جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)» و همایش بین المللی پیامبراعظم(ص(به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری داخلی کشور برگزار می شود

  • فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:31 اردیبهشت 1393 - 13:23

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد