یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و بازداشت 20 فلسطینی

رسانه‌های فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری و بازداشت تعدادی از فلسطینیان خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و برخی از فلسطینیان را بازداشت کردند.

باشگاه  اسراء فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی به استان‌های «الخلیل»، «نابلس»، «جنین» و «رام‌الله» یورش بردند و طی این یورش 20 فلسطینی را به بهانه شرکت در عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست بازداشت کردند.

طی یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی صورت گرفت.

بنا بر گزارش‌ها شمار زیادی از بازداشت‌شدگان جزو اسرای آزاده هستند.

 از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر 219 مورد حکم بازداشت موقت علیه فلسطینیان صادر کرده است.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین در این خصوص اعلام کرد که 84 مورد از این احکام جدید بوده و 135 مورد نیز شامل تمدید احکام قبلی می‌باشد.

هم اکنون نزدیک به 850 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت موقت هستند و هنوز تفهیم اتهام نشدند. بیشتر این اسرا در زندان‌های «عوفر »و «النقب» نگهداری می‌شوند.

پیش از این نیز کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی، بیش از 550 حکم بازداشت موقت را علیه فلسطینیان صادر کرده است.

این درحالی است که رسانه‌ها صبح امروز از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر دادند.

داوود ریان، دومین شهید فلسطینی از شهرک بیت دقو در 24 ساعت گذشته است. دیروز چهارشنبه نیز یک شهروند دیگر به نام «حباس عبد الحفیظ یوسف ریان» (54 ساله) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست نزدیک پست ایست و بازرسی در ورودی روستای «بیت عور» در غرب رام الله به شهادت رسید.

سرزمین‌های اشغالی طی روزهای اخیر شاهد افزایش شدت خشونت و توسعه دامنه عملیات های نظامی صهیونیست ها در چند شهر و روستا بوده است. نظامیان صهیونیست در این عملیات‌ها با اعمال خشونت‌های افراطی شماری از شهروندان فلسطینی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند و ده‌ها نفر را نیز  بازداشت کردند.

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
جنبش جهاد اسلامی: تمام خاک فلسطین مقدس و حق صرف ملت فلسطین است

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:12 آبان 1401 - 11:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد