جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

نظامیان صهیونیست امروز به سمت یک جوان فلسطینی در شهرک حلحول در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری اشغالی تیراندازی کرده بودند که وی به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، منابع خبری در فلسطین اعلام کردند که بعد از ظهر امروز سه شنبه یک جوان فلسطینی به نام «حمدی ابودیه»، پس از تیراندازی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به سمت وی در شمال شهرک «حلحول» واقع در «الخلیل» انجام دادند، به شهادت رسید.

منابع مذکور گفتند که نظامیان اشغالگر، عناصر کمکی را به محل حادثه اعزام کردند و از رسیدن آمبولانس و کمک های امدادی به این جوان جلوگیری کردند تا اینکه در اثر خونریزی به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، 12 فلسطینی از جمله 3 کودک در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند که با شهادت این شهید فلسطینی شمار شهدای فلسطین در سال جدید، به 13 نفر افزایش یافت.

طی چند ماه اخیر یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری و بازداشت و به شهادت رساندن فلسطینیان شدت گرفته است. نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تا تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

شهادت 3 جوان فلسطینی و اعلام اعتصاب عمومی در جنین

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:27 دی 1401 - 15:04

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد