تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران با اسماعیل هنیه و زیاد نخاله

وزیر امور خارجه ایران در تماس‌های جداگانه‌ با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاداسلامی فلسطین به بررسی تازه‌ترین تحولات میدانی فلسطین پس از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفتگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین بویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت مردم و گروه‌های فلسطینی دانست.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رییس جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی ‌کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم اسراییل چاره ای جز تسلیم ندارد.

حسین امیرعبداللهیان , مقاومت فلسطین ,

گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

 

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با زیاد نخاله  نیز آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران جنبش جهاد اسلامی و هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین بویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم جعلی را به شدت محکوم کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در این گفتگوی تلفنی از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات تجلیل کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این گفتگو ضمن ابلاغ سلام‌های گرم‌خود به مقام معظم رهبری، رییس جمهور، دولت و ملت ایران، وضعیت میدانی مقاومت را عالی توصیف کرد و بر تداوم ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا توقف این حملات و پذیرش شروط مقاومت از سوی این رژیم تاکید کرد.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:22 اردیبهشت 1402 - 19:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد