اهانت گستاخانه مفتی ”جهاد نکاح” به قرآن و پیامبر(ص) +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
العریفی صاحب فتوای جهاد نکاح در کلیپی که به سرعت در فضای مجازی در حال نشر است، قرآن را به تمسخر گرفته و به پیامبر (ص) توهین کرده است.

اهانت گستاخانه مفتی ”جهاد نکاح” به قرآن و پیامبر(ص) +فیلم
العریفی مفتی خبیث وهابی، همان کسی که برای اولین بار فتوای جهاد نکاح را صادر کرد، در آخرین سخنرانی خود قرآن را به تمسخر گرفت و گفت: من به افتخار پیامبرمان سوره ای را به قرآن اضافه می کنم و این سوره را "تفاح” به معنای سیب می نامم.

 

در کلیپ پخش شده، این مفتی خبیث با لحنی مضحک خطاب به پیامبراکرم(ص) می گوید : "یامحمد” می خواهم سوره ای را به شما تقدیم کنم و آن را تفاح بنامم.

 

وی در سخنانی موهن گفته: پیغمبر هنگامی که می خواست به آپارتمان خود برود، کلید خود را گم کرد، بعد از آن سیبی خورد و کلید خود را پیدا کرد.

این کلیپ که به سرعت در حال نشر در فضای مجازی است، خشم مسلمانان را برافروخت و باعث شد العریفی را یک تکفیری تمام عیار بخوانند و از او برائت جویند.

 

- لینک کوتاه این مطلب

» ادیان نیوز
تاریخ انتشار:6 مرداد 1393 - 14:57

نظر شما...
    • نازی

      این مفتی ها حرام زاده نه مسلمون هستن نه آدم خدا نسلشون از کره زمین برداره جوابشونم باشه با خود رسول خدا که کسی که به پیامبر توهین کرده بود سوخت امیدوارم مثل اون جواب بگیره
    • رفیق

      خدا لعنتش کنه
    • یا علی

      سلام
      لطفا قبل از نشر هر خبری صحت ان را دقیقا بررسی کنید!
      من کلیپ کامل سخنرانیشو دیدیم داره راجع به تفاوت لحن آیات قرآن و سخنان معمولی عربی صحبت میکنه.میگه آیات قران و این سوره ای که ازخودش دراورده رو واسه غیر عربا میخونه اونا متوجه تفاوت لحن و زیبایی کلام خدا میشن و میگن که سخنان اول شما(که کلام خدا قرآن بود) به دل نشین بود و با باقی صحبتا متفاوت.کلیپش تو آپارات هست. بعد ازینکه به مزاح میگه این سوره سیبه میگه استغفرالله. نمیخوام ازش حمایت کنم ولی نباید کلیپ تحریف شده پخش کرد که اوناهم مقابله به مثل کنن.
      و من الله توفیق
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد