پروژه صهیونیست‌ها برای ایجاد قبرهای ساختگی در مسجد الاقصی + عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
رژیم صهیونیستی به تازگی اقدام به ایجاد قبرهای سنگی در اراضی محله سلوان و کاخ‌های اموی واقع در مجاورت دیوارهای مسجد الاقصی
مرکز پژوهش‌های اراضی جمعیت مطالعات عربی در قدس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با همکاری برخی جمعیت‌های شهرک سازی تلاش‌های مشکوکی را برای تحریف تاریخ قدس و یهودی سازی آن آغاز کرده است.

در همین راستا رژیم صهیونیستی اقدام به ایجاد قبرهای ساختگی در منطقه سلودحه در محله سلوان واقع در جنوب مسجد مبارک الاقصی کرده است.

این مرکز پژوهشی روز گذشته با انتشار گزارشی از افزایش قابل ملاحظه این اقدامات طی روزهای اخیر خبر داده و اعلام کرده است که جمعیت‌های شهرک سازی با همکاری سازمان حمایت از منابع طبیعی رژیم صهیونیستی اقدام به ایجاد قبرهای سنگی در اراضی محله سلوان و کاخ‌های اموی واقع در مجاورت دیوارهای مسجد الاقصی کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که آرم ستاره داود بر روی این قبر‌ها نقش بسته است و منابع گردشگری صهیونیستی مدعی می‌شوند که این قبرهای یهودی قبل از سال ۱۹۴۸ در این منطقه وجود داشته‌اند.

جمعیت مطالعات عربی هدف از این اقدام رژیم صهیونیستی را تحریف تاریخ قدس عنوان کرد که با عرف‌ها و قوانین بین المللی مغایرت دارد و به موجب آن‌ها طرف اشغالگر یک سرزمین نمی‌تواند هیچ تغییری در آثار و نشانه‌های اراضی تحت اشغال خود ایجاد کند.

این جمعیت خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی از صد‌ها و شاید هزاران روش مختلف برای تحریف تاریخ فلسطین و جایگزینی تاریخ ساختگی و جعلی یهودی با آن استفاده می‌کند و قصد دارد با این کار‌ها اراضی را هم که این قبر‌ها در آنجا ایجاد شده‌اند، به اشغال خود درآورند.


- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:26 مهر 1393 - 19:25

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد