ایران تبدیل به یک کشور بی بند و بار می شود!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
دیلی بیست (thedailybeast) در جدیدترین مقاله فرهنگی خود در مورد ایران، مطلبی را با عنوان "ایران در حال تبدیل شدن به یک کشور بی بند و بار است و آموزش انواع رقص در این کشور در حال رواج می باشد" گزارش داد: هر چند که طبق قوانین ایران رقص ممنوع است، اما در بسیاری از نقاط ایران به خصوص شمال تهران بسیاری از انواع رقص در حال آموزش می باشد.

 

 

دیلی بیست در این گزارش خود نوشت: در شمال تهران در بسیاری از نقاط مردان و زنان ایرانی جمع می شوند و آموزش رقص از جمله رقص باله و رقص تانگو می بینند.

در سال های اخیر کلاس های رقص در میان طبقه متوسط و غنی مردم به شدت رواج یافته است و مبالغ این کلاس ها نیز چندان ارزان هم نبوده و یکی از راه های تبلیغ این نوع کلاس ها در ایران فیس بوک می باشد.

 

 

بسیاری از جوانان در ایران، در فیس بوک کلاس های مخفیانه آموزش رقص را به یکدیگر معرفی می کنند و می توان گفت اکثر این کلاس ها در منازل و ساختمان های شخصی برگزار می شود.

 

 

دیلی بیست در ادامه نوشت: هرچند که ایران فاصله زیادی تا تبدیل به یک کشور بی بند و بار دارد اما باید گفت در حال حاضر بسیاری از کودکستان های خصوصی در ایران به کودکان سه ساله آموزش رقص می دهند.

 

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:13 دی 1393 - 0:52

نظر شما...
    • وحید

      لابد الان خیلی کشور خوبی داریم!!! مسئولین هم اصلا بی بندو بار نیستند!!!
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد