حال‎گیری «مولوی عبدالمجید» از شبکه وهابی +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
علمای هوشمند اهل سنت که از خطرات تفرقه و نقشه‎های غرب برای بهره‎برداری از این معضل آگاهند، وحدت اسلامی را تأیید و تقویت می‌کنند.

حال‎گیری «مولوی عبدالمجید» از شبکه وهابی +فیلم

 

ظاهرا برگزاری کنفرانس وحدت مذاهب اسلامی و کنفرانس مبارزه با تکفیر که در تهران و قم به سرپرستی علمای شیعه و همکاری و همراهی بسیاری از علمای اهل سنت برگزار شد، بر عده‎ای از دشمنان اسلام و شیعه بسیار گران آمده و آنان را به تکاپو برای از بین بردن آثار مبارک این کنفرانس‎ها واداشته است.

 

شبکه وهابی "کلمه" یکی از تلویزیون‎های ماهواره‌ای است که با پول و نظارت عربستان سعودی و در راستای جنگ با تفکر شیعی فعالیت می‎کند. کارشناسان این شبکه می‌کوشند خود را منادی توحید و صلح جلوه دهند، اما تا به‎حال از هیچ‎گونه دشمنی با شیعیان فروگذار نکرده‎اند.

 

یکی از مواردی که شبکه وهابی کلمه -و امثالش- با آن مبارزه می‎کنند، همین وحدت‎گرایی و نزدیک شدن اهل سنت و شیعیان است. به هر حال آنان تلاش می‎کنند که بر مبنای آموزه‎های ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب، شرک شیعیان را اثبات نمایند و به دنبال آن، جامعه اهل سنت را وادار به تکفیر شیعه و در مرحله بعدی از بین بردن شیعه کنند.

 

از آنجا که دعوت حکیمانه علمای شیعه به وحدت اسلامی، تفکر شیعی و ماندگاری و گسترش آن را تضمین کرده است؛ مبلغان فرقه ضاله وهابیت حرکات وحدت‎گرایانه شیعیان را با انگ‎هایی از قبیل «نفاق»، «فرمایشی بودن» و یا «سیاسی‌کاری نظام اسلامی» تخریب می‌کنند و به برادران اهل سنت اینگونه القا می‎نمایند که ایران اسلامی در صدد فریب دادن آن‎هاست!

 

در این میان علمای هوشمند اهل سنت که از خطرات تفرقه و نقشه‎های غرب برای بهره‎برداری از این معضل آگاهند، وحدت اسلامی را تأیید و تقویت می‌کنند.

در همین راستا، گفتگوی "مولوی عبدالمجید مرادزهی" با شبکه وهابی کلمه و هوشیاری ایشان در قبال خباثت‌های مجری، قابل توجه و تقدیر است.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:29 دی 1393 - 0:57

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد