سکوت معنادار جریان تشیع انگلیسی در برابر توهین به ساحت پیامبر(ص)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
جیم کلانسی در استودیوهای سی.ان.ان ماجرا را درک می کند، اما جریان تشیع انگلیسی همچنان به سود دشمنان در خواب فرو رفته است.

در آستانه میلاد رسول اکرم(ص)، نشریه شارلی ابدو احساسات مسلمانان جهان را به درد آورد و توهین این نشریه حامی صهیونیست‎ها، واکنش مسلمانان در سراسر جهان را برانگیخت.

 

مردم در اعتراض به اهانت نشریه هرزه نگار نسبت به ساحت رسول مهربانی، در کشور های مختلف اسلامی دست به تظاهرات زدند. مسلمانان جهان از ایران تا عراق و اروپا و از پاکستان و هند تا کشورهای آمریکای شمالی و شمال آفریقا سرتاسر خشم شدند.

 

حتی «جیم کلانسی» مجری باسابقه شبکه سی‌ان‌‌ان در یک گفتگو و بحث توئیتری درباره حملات به مجله «شارلی ابدو» با حامیان اسرائیل به بحث جدی پرداخت و در بخشی از این انتقاد،  طرف‌های حامی تل آویو و پروپاگاندای صهیونیستی را عامل این حمله برشمرد.


سخنان جیم کلانسی به این مهم اشاره داشت که هم کاریکاتور چاپ شده در اهانت به پیامبر اکرم(ص) کار صهیونیست‎ها بوده است و هم حمله عناصر داعش به دفتر مجله شارلی ابدو در پاریس، با حمایت صهیونیست‎ها انجام شده تا به این ترتیب چهره‎ای "داعشی" از اسلام نشان دهد.

 

 

 

 

صحبت‎های این مجری باسابقه شبکه سی ان ان اما به هیچ وجه به مذاق مدیران خوش نیامد و کلانسی با سابقه از سی ان ان اخراج شد.


جیم کلانسی مسئله را درک کرده بود و به آن واکنش نشان داد. کلانسی نه مسلمان است و حتی تعلق خاطری به اسلام ندارد، اما تجربه رسانه ای به او کمک کرد تا بازی صهیونیست‎ها را بفهمد وتوهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کند.

 

موج محکومیت جریان توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) سرتاسر جهان را فراگرفت و قشرهای مختلف مردم در کشورمان نیز با روش های مختلف این حرکت ضداسلامی را محکوم کردند.

 

تشکیل کمپین عشاق محمد(ص) یکی از جریانات رسانه ایست که طی چند روز اخیر در فضای مجازی شکل گرفته و علاوه بر اقشارمختلف مردم، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه، صدها نفر از هنرمندان  و ورزشکاران انزجار خود را از حرکت صهیونیستی مجله فرانسوی نشان داده اند و همچنان ادامه دارد.

 

اما نکته قابل  توجه در این بین، سکوت سیدصادق شیرازی و جریان "تشیع انگلیسی" است که تا کنون به این اهانت واکنشی نشان نداده اند.


متأسفانه این جریان ضدوحدت  اسلامی که ده‎ها شبکه ماهواره ای را اداره می کند، هنوز در قبال اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام سکوت پیشه کرده است.



- لینک کوتاه این مطلب

» هم اندیشی
تاریخ انتشار:1 بهمن 1393 - 2:40

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد