شبکه وهابی «کلمه» چگونه تأسیس شد ; شما به مادر ما فحش دادید! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
فرقه پلید و استعماری وهابیت با پشتوانه دلارهای نفتی به جنگ شیعه آمده و به ازای هر ناسزاگویی جاهلانه، اگر یک شبکه ضدشیعی دائر نکند، حداقل هزار برابر شبهه افکنی و دروغ پراکنی می‎کند.

شبکه وهابی «کلمه» چگونه تأسیس شد ; شما به مادر ما فحش دادید! +فیلم

 

خداوند متعال در قرآن کریم، سوره مبارکه انعام/آیه108 می‎فرماید: (ولا تسبوا الذين يدعون من دون الله فيسبوا الله عدوا بغير علم...) یعنی به بت های کسانی که به‎غیر از خدا را می‎پرستند سب و توهین نکنید، زیرا آن‌ها هم از سر نادانی به خدای باری‎تعالی توهین می‌کنند و ناسزا می‎گویند...

 

ای کاش آن عده معدود از شیعیان افراطی که -یا با علم و نیت سوء و یا بدون علم و از روی جهالت- به مقدسات اهل سنت ناسزا می‌گویند، فکر این را هم می‎کردند که در این دنیا شیاطینی در قامت «وهابیت» وجود دارند که با منابع دنیوی زیاد و گسترده در اختیارشان، در صدد تشدید نقار و دشمنی بین مسلمانان هستند.

 

فرقه پلید و استعماری وهابیت با پشتوانه دلارهای نفتی به جنگ شیعه آمده و به ازای هر ناسزاگویی جاهلانه، اگر یک شبکه ضدشیعی دائر نکند، حداقل هزار برابر شبهه افکنی و دروغ پراکنی می‎کند و عده زیادی از اهل سنت را به تفکرات سلفی-تکفیری سوق می‌دهد.

 

چنان‌که در ضمیمه ویدیویی ملاحظه خواهید فرمود، مجری-کارشناس شبکه وهابی "کلمه" در جواب سؤالی راجع به علت تأسیس شبکه یادشده و منابع تأمین مالی آن، به همین نکته اشاره می‎کند.

بر ناظران آگاه و اهل تحقیق پوشیده نیست که مروجان تفکر وهابی، در واقع مأموریت دارند از تحقق "وحدت اسلامی" جلوگیری کنند و حتی اگر به مقدسات اهل سنت هم توهین نشود، آنان باز به لجن پراکنی و شیعه ستیزی خود ادامه می‎دهند.

کما اینکه فتاوای قاطبه مراجع شیعه مخصوصا مقام معظم رهبری در نهی از تعرض به مقدسات اهل سنت و دعوت مسلمین به مدارا و گفتگو، به صورت عامدانه از سوی تلویزیون‎های وهابی همچون "کلمه" نادیده گرفته شده است.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:12 بهمن 1393 - 4:20

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد