دشمنی «من‎وتو» با هنرمندان ایرانی +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
این شبکه لندنی با آنکه مدام شعار آزادی و احترام به عقاید دیگران را سرمی‌دهد، دوباره نقاب تزویر خود را کنار زد.


شبکه «من‎وتو» (manoto) که مدت زیادی است به‎علت افت شدید و ریزش مخاطبانش به مانند تلویزیون‎های لس آنجلسی عمل می‎کند، در ادامه عملکرد غیرحرفه‎ای و دور از اخلاق خود، یکی دیگر از هنرمندان ایرانی را هدف هجمه و تمسخر قرار داد.

 

رویکرد ارزشی سرکار خانم «الهام چرخنده» که گویا من‎وتویی‎ها را خیلی عصبانی کرده است، سبب شد تا مجریان این شبکه مثل اوباش بی‎فرهنگ در مقابل دوربین از ایشان بدگویی کنند.

 

این شبکه لندنی با آنکه مدام شعار آزادی و احترام به عقاید دیگران را سرمی‌دهد، دوباره نقاب تزویر خود را کنار زد و به جای نقد منطقی، به خانم الهام چرخنده حمله کرد و عقاید و اعمال او را به سخره گرفت.

 

 

(با توجه به لحن زننده و ادبیات موهن تلویزیون من و تو، از نمایش فایل ویدیویی معذوریم)

 

 

این تلویزیون ماهواره‎ای پیش‌تر نیز به سرکارخانم «بهاره رهنما» حمله کرده و تقدیر ایشان از عملکرد نیروی انتظامی را برنتابیده بود.

عوامل شبکه من‎وتو با ادبیات تخریبی خود کوشیدند چنین جلوه دهند که خانم رهنما با تطمیع یا تهدید وادار به چنین اظهاراتی شده است!



تخریب خانم «بهاره رهنما» در شبکه من و تو

 

 

شایان ذکر است که بیشتر این حملات تخریبی در برنامه‎ای با تهیه‎کنندگی و اجرای "سالومه سیدنیا" انجام می‎گیرد؛ شخصی که قبل از خروج از کشور، در سریال‎های تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی نقش‌های رده پایین بازی می‎کرد.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:12 بهمن 1393 - 4:23

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد