تحریف نامه مقام معظم رهبری در شبکه وهابی «کلمه» +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
انتشار نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکا و اروپا و دعوت معظم له از آنان برای شناخت حقایق دین اسلام و مطالعه قرآن کریم و سیره راستین پیامبراکرم(ص)، به مذاق وهابی‎ها خوش نیامده است.


یکی از تبلیغاتی که وهابیت و شبکه‎های وهابی و تکفیری علیه شیعه و خصوصا علیه جمهوری اسلامی انجام می‎دهند، جدایی شیعیان از قرآن و سنت اصلی پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

 

آن‌ها شیعیان را اهل بیت پرست معرفی می‌کنند و شیعیان را بسیار از قرآن، دور و نامأنوس با این کتاب آسمانی جلوه می‌دهند. لذا هر حرکتی که از شیعیان در راستای اعتلا و نشر قرآن انجام شود، برای آنان سنگین است و در تحریف آن می‎کوشند.

 

در همین راستا، انتشار نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکا و اروپا و دعوت معظم له از آنان برای شناخت حقایق دین اسلام و مطالعه قرآن کریم و سیره راستین پیامبراکرم(ص)، به مذاق وهابی‎ها خوش نیامده و وادارشان کرده است تا قرائتی دروغین و تحریف‌شده از آن نامه ارائه دهند.

نامه‌ای که حتی در رسانه‌های غربی بازتاب گسترده‌ای یافته، توسط شبکه وهابی "کلمه" به شیوه‎ای بسیار ناشیانه و احمقانه تحریف شد.



دانلود

همان‎گونه که در ضمیمه ویدیویی ملاحظه فرمودید، مجری این تلویزیون وهابی به دروغ ادعا می‎کند که رهبر فرزانه انقلاب از مخاطبان نامه خویش خواسته‎اند که اسلام را بدون واسطه روحانیت و ولایت فقیه بشناسید!

در حالی که معظم‎له در نامه مهم و اثرگذارشان جوانان آمریکایی و اروپایی را به شناخت مستقیم و بی‌واسطه از حقیقت اسلام با مراجعه به مآخذ اصیل دعوت کرده‎اند، نه اینکه آنان را از روحانیت و ولایت فقیه بر حذر بدارند!

اما شیاطین وهابی با توسل به مغالطه و دروغ، اینگونه مخاطبان خود را فریب می‎دهند.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:17 بهمن 1393 - 2:22

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد