پاسخ دندان شکن شهید باقری برای"بی بی سی" +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
عکس های پدران و پدربزرگان ما موجود است. همه آدم هستند. آنچه که شنیده شده هم اینست که ما از اول آدم خلق شدیم. حال اگر شما دوست دارید از نسل میمون باشید، میل خودتان است، ما که از نسل آدمیم. او با همین جواب از کلاس اخراج شد.

پاسخ دندان شکن شهید باقری برای"بی بی سی" +فیلم

 

نظریه تکامل "داروین" از نظریه هایی است که متأسفانه در دنیای مدرن و پیشرفته امروز، مبنا و ریشه بسیاری از نظریات و برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی کشورهای مختلف است. این نظریه را می توان در اصل، مبنای پیشرفت علمی و صنعتی دنیا بر اساس "مدرنیته" دانست.

 

تکامل در این نظریه فقط مربوط به تکامل انسان نیست. بلکه تکامل همه اشیاء، از عالم ماده و چگونگی شکل گیری آن گرفته، تا تکامل موجودات دیگر و انسان ها را شامل می شود.

 

برای آگاهی از این نظریه و چندین هزار نقدی که برای آن نوشته شده است، یک جستجوی ساده در فضای مجازی کافیست و بیان این موارد در این مجال مقدور نیست. اما شبکه "بی بی سی فارسی BBCPersian" در خبر خود، از کشف استخوان هایی از موجوداتی گفت که تقویت کننده نظریه داروین است.

 

اینکه این کشف توسط چه کسانی صورت گرفته است و این خبر و امثال این خبر، قابل استناد هستند یا نه، به کنار. اما جواب "شهید حسن باقری" به یاوه سرایی های استاد دانشگاه در مورد همین نظریه داروین در زمان پهلوی جواب بسیار خوبی برای شبکه بی بی سی و همفکران این شبکه است.

 

بخش هایی از "مستند بی بی سی" که در آن به کشف چند استخوان و اینکه این کشف در اتیوپی صورت گرفته و این استخوان ها متعلق به 3 میلیون سال پیش هستند.


دانلود

و اما جواب دندان شکن شهید "حسن باقری" به استاد در سر کلاس و یاوه گویی های امروز بی بی سی و همفکران و دوست داران آن اینکه:

(عکس های پدران و پدر بزرگان ما موجود است. همه آدم هستند. آنچه که شنیده شده هم اینست که ما از اول آدم خلق شدیم. حال اگر شما دوست دارید از نسل میمون باشید، میل خودتان است، ما که از نسل آدمیم). او با همین جواب از کلاس اخراج شد.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:17 اسفند 1393 - 2:05

نظر شما...
    • محمد امین

      ((هو الذی خلق خلقکم من طین ثم قضی اجلا مسمی عنده ثم انتم تمترون)) انعام/ 2
      بنابر منطق شما عکسی از اجداد ما وجود ندارد که از خاک باشد ولی قرآن به آن اشاره کرده است.
      در بالا به آیه ای اشاره کردم که در ترجمه ی آن توسط مرجع عالیقدر شیعه ، آیت الله مکارم شیرازی ، اینگونه معنی شده است: او کسی است که شما را از گل آفرید، سپس مدتی مقرر داشت( تا انسان تکامل یابد)، و اجل حتمی نزد اوست. با این همه، شما تردی می کنید.
      لطفا یا جواب پیام من را بدهید یا مطلب فوق را از سایتتان حذف کنید.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد