عشق فرزند کشیش امریکایی به امام حسین (ع)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
تینا ماری هاسکی فرزند کشیش آمریکایی می گوید به عشق امام حسین (ع) شیعه شده است و روایتی از دلدادگی خود به اسلام و مذهب تشیع و خادمی افتخاری امام رضا (ع) و حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) را بیان کرد.

عشق فرزند کشیش امریکایی به امام حسین (ع)

 

ماری هاسکی: 19 سال پیش توسط یک شیرازی مسلمان و از آمریکا راهی شهر شیراز شدم . فرزند یک کشیش آمریکایی هستم. به عنوان یک دختر کشیش در کلیسای پدرم بودم و در امور مسیحیت تحقیق می کردم.


به گزارش خبرگزاری ایرنا، تینا ماری هاسکی که بعد از مسلمان شدن نامش را نجمه ترابیان گذاشته است، افزود: مسیحیان عقیده داشتند که حضرت عیسی خداست و این برای من غیرقابل قبول بود. خود حضرت عیسی (ع) درانجیل به صراحت گفته است که خدا نیست. تحقیقات خودم را در مورد مسیحیت ادامه دادم و این خواست خدا بود که با یک ایرانی آشنا بشوم و پرده ای که روی چشمانم بود برداشته شود تا اسلام را هم ببینم.


ترابیان گفت: با اینکه حضرت عیسی خودش گفته خدا نیست باز می گویند عیسی مسیح خداست. بنابراین وقتی تناقضاتی اینچنینی درانجیل دیدم خدا یک ایرانی مسلمان را جلوی پای من گذاشت و از دین پدری‌ام خداحافظی کردم.


این بانوی مسلمان شده آمریکایی گفت: وقتی شهادتین را خواندم پدر و مادرم ناراحت شدند. پدرم یک کشیش بود و برای مردمی که به کلیسایش می رفتند نمی‌دانست چه بگوید. پدر و مادرم با من حرف نمی زدند و من 19 سال پیش به شیراز آمدم و در شیراز به تبلیغات اسلامی مشغولم.

نجمه ترابیان افزود : قرآن یک کتاب شفاست، چون که وقتی آن را می خوانم احساس می کنم خدا دارد با من حرف می زند.

وی ادامه داد : چند سال پیش وقتی به آمریکا برای دیدن پدرم که سرطان داشت می رفتم، با پدرم که هر روز قدم می زدم هفتاد بار دعای حاجت می خواندم و از امام رضا (ع) و دیگر امامان کمک می خواستم که به لطف خدا و امام رضا (ع) و دیگر امامان پدرم شفا پیدا کرد.

این بانوی مسلمان از افتخاراتش این است که خودش را خادم افتخاری امام رضا (ع) و حضرت شاه چراغ می داند و می گوید : با خیلی از خارجیانی که به مشهد و زیارت کربلا می آیند حرف می زنم و از آن ها می پرسم چرا به مکان های زیارتی می آیند و آنان می گویند که این مکان ها آرام بخش است و قدرت معنوی دارند و آدم ازنظر روحی سبک می شود.

وی افزود : خود من به لطف امام رضا (ع) و حضرت فاطمه (س) در روز مادر هدیه گرفتم. یک روزی ایمیلم را باز کردم، دیدم که مادرم که تا آن وقت با من قهر بود پیام گذاشته و نوشته ببخشید، من توبه کردم، ببخشید.

ترابیان از خانواده ها خواست در اعتقاد به دینشان محکم باشند و نگذارند دشمن آنان را نسبت به دین و مذهبی که دارند منحرف کند.

وی در پایان با بیان عشق به امام حسین (ع) افزود : بارها به زیارت کربلا رفته ام. عشق به امام حسین (ع) موجب شده است به به همه ائمه ومولایم علی (ع) ارادت داشته باشم.



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:29 فروردین 1394 - 15:52

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد