خشونت‌های جنسی در دانشگاه‌های آمریکا امری شایع و اپیدمی است

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نتیجه تحقیق ۴ استاد دانشگاه در آمریکا نشان می‌دهد خشونت‌های جنسی و تجاوز در دانشگاه‌های این کشور به ویژه ضد دانشجویان سال اولی به امری شایع تبدیل شده است.

 

بر اساس نتیجه تحقیق آکادمیک در آمریکا، برای دختران و زنان دانشجو تجاوز و خشونت جنسی امری شایع شده است.

در حالی که اخیرا گذشته نتیجه تحقیق دانشگاه براون نشان داد، تجاوز جنسی در دانشگاه‌های انگلیس اپیدمی شده است (+)، نتیجه یک تحقیق دانشگاهی در آمریکا هم نشان می‌دهد در این کشور نیز انحطاط اخلاقی در محیط‌های آکادمیک به امری شایع بدل شده است.

در نتیجه تحقیق منتشر شده در «مجله بهداشت نوجوانان» آمریکا که 4 استاد آنرا انجام دادند، نسبت به اپیدمی شدن تجاوز جنسی و تلاش برای تجاوز در دانشگاه‌های این کشور هشدار داده شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، در این تحقیق آمده است: «در یکی از دانشگاه‌های آمریکا بیش از 18 درصد دانشجویان زن و دختر سال اولی،‌ مواردی از تجاوز جنسی و تلاش برای تجاوز جنسی به خودشان را گزارش دادند».

محققان این تحقیق با بیان آنکه خشونت جنسی در دانشگاه‌های آمریکا به سطوح فراگیر و اپیدمی رسیده،‌ درباره شیوع گسترده این پدیده در محیط‌های آکادمیک این کشور هشدار دادند.

در این گزارش از یکی از دختران دانشجو نقل شده که در طول یک سال تحصیلی چهار بار مورد تجاوز جنسی هم دانشگاهی‌های خود قرار گرفته است.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:2 خرداد 1394 - 17:23

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد