عزاداران امام حسین(ع) بخاطر ترس از قطع شدن حقوقشان عزاداری می کنند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
زمان ها می گذرد، روزها از پی روزها و سال ها از پی سال ها می اید و می رود، اما حادثه کربلا و حماسه عاشورا، همواره جلوه ای روشن تر و طراوتی روح بخش تر می یابد.

عزاداران امام حسین(ع) بخاطر ترس از قطع شدن حقوقشان عزاداری می کنند! +فیلم

 

عزاداری های پر شور و حرارت شیعیان در سراسر جهان آنقدر بر دشمنان اهل بیت سخت و گران بود که عقل را از آنها زایل کرده و کارشان را به یاوه گویی رساند.

 

مدیر شبکه وهابی کلمه در یکی از برنامه های زنده این شبکه اظهار داشت: «به هر صورت شما؛ کارمندان و ارتش و پادگانها را به خیابانها کشاندید... شما دانش آموزان و دانشجویان را به صف کردید و اگر [عزداری] نیایند حقوقشان قطع می شود... این کاری ندارد ...فردا هم می گویند در کربلا 40 میلیون جمع شد.»

 


 

ادعای مضحک مجری ـ کارشناس شبکه وهابی کلمه ـ دانلود

 

باید به وی و تمام یاوه گویان گفت: زمان ها می گذرد، روزها از پی روزها و سال ها از پی سال ها می اید و می رود، اما حادثه کربلا و حماسه عاشورا، همواره جلوه ای روشن تر و طراوتی روح بخش تر می یابد.

 

رمز و راز ماندگاری آن حرکت، در کلام خود سیدالشهدا(علیه السلام) هویداست.

 

حضرت خود فرمود: من نه به انگیزه خودپسندی، گردن کشی، فسادآفرینی و بیدادگری، بلکه برای اصلاح در امّت جدم خروج کردم. برای احیای دین و سنّت، برای زدودن تحریف و بدعت، برای بازآفرینی نشانه های دین، برای امر به معروف و نهی از منکر، برای حرکت در مسیر جدّم پیامبر و پدرم علی.

 

و آنان که با دین جدش بیگانه اند نمی توانند درک کنند اصلاح و احیای دین و سنت رسول الله یعنی چه!

 

و دیگر نباید از آنها انتظار درک  این کلام رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) را داشت؛ إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَيْنِ حَرَارَةٌ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً؛ شهادت امام حسين عليه السلام در دل‏هاي افراد با ايمان آتش و حرارتي ايجاد مي‏كند كه هرگز خاموش نخواهد شد. »(1)

 

 

 

 


پی نوشت:

1)مستدرك الوسائل، ج 10ص 318

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:19 آبان 1394 - 21:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد