تسلیم شدن وهابیت در برابر فتوای مقام معظم رهبری +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
مجری وهابی به دروغ می گوید علمای شیعه به بزرگان آنها توهین می کنند، و تلاش دارد تا چهره شیعیان را در نزد مسلمانان جهان مخدوش کند. ولی وقتی بیننده ای از آنان می خواهد فتوای مقام معظم رهبری را بخواند، خود را بی اطلاع از این فتوا نشان می دهد.

تسلیم شدن وهابیت در برابر فتوای مقام معظم رهبری +فیلم

 

یکی از برنامه های استکبار جهانی برای تضعیف ادبیات و فرهنگ مقاومت که پس از انقلاب سال 57 از ایران به جهانیان مخابره می شود، اختلاف افکنی میان مسلمانان و آشفته کردن امنیت مذهبی منطقه می باشد. در همین راستا به تاسیس شبکه هایی دست زد که بلندگوهای تکفیر و تفرقه میان امت اسلامی هستند.

 

یکی از مهمترین اقدامات این شبکه ها، سیاه نمایی اعتقادات شیعه می باشد. آنان در رسانه های خود، بارها اعلام کرده اند که علمای شیعه به بزرگان اهل سنت توهین می کنند، تا با این ادعا، افزون بر مظلوم نمایی، آتش کینه ای در دل اهل سنت منطقه نسبت به ایران و شیعیان بیافروزند.

 

در مقابل این دهداف خصمانه، مقام معظم رهبری با تدبیری هوشمندانه، استراتژی وحدت میان امت اسلامی را در پیش گرفته اند. حضرت آیةالله خامنه ای به عنوان رهبر مسلمانان فتوا بر حرمت توهین و اهانت به  مقدسات و نماد ها اهل سنت داده اند. این فتوا، با استقبال گسترده در جهان اسلام مواجه شد. این خبر در رسانه های عربی به ویژه شبکه الجزیره بازتاب زیادی داشت. این شبکه ضمن تکرار این خبر در بخش های خبری مختلف، در برنامه "ما وراء الخبر" با حضور این کارشناسان به بررسی فتوای رهبری انقلاب و نقش آن در وحدت و نزدیکی میان پیروان مذاهب مختلف اسلامی پرداخت.

 

با این وجود ولی شاهد غرض ورزی شبکه های وهابی در انعکاس این فتوای رهبری می باشیم. آنان سعی دارند چنین سخنان حیاتبخشی را به سمع و نظر بیندگان خود نرسانند.

 

در یکی از برنامه های شبکه های وهابی، وقتی مجری دوباره به اتهام و دروغ علیه شیعیان می پردازد، یکی از بینندگان تماس گرفته و فتوای رهبری را به آنها گوشزد می کند. وقتی مجری برنامه با این سخن مواجه می شود، ابتدا سعی در انکار آن و تکرار دروغهای گذشته خود دارد، اما زمانی که با پافشاری بیننده روبرو می شود، مجبور به نشان دادن این فتوای رهبری می شود.

 


دانلود


با آشکار شدن حقیقت، مجری چاره ای نمی بیند جز اینکه مقام معظم رهبری را به دلیل بیان چنین فتوایی مورد ستایش قرار دهد و وانمود می کند که از وجود چنین فتوایی بی خبر بوده است. دروغ این مجری وهابی آنجا واضح تر می شود که این فتوا در بیشتر شبکه های دینی ماهواره ای مورد توجه قرار گرفت و مدتها از آن به عنوان فتوای مهم رهبر ایران یاد می کردند و هر کسی به راحتی و با کمترین صرف زمان برای جستجو، به این فتوای رهبری دست پیدا می کند.

 

چگونه این افراد خود را با خبر از اعتقادات شیعه معرفی می کنند ولی یکی از مهمترین فتاوای رهبر انقلاب که مورد توجه بیشتر مسلمانان جهان قرار گرفت، برای آنها ناشناخته است؟! هرچند با توجه به اهداف تاسیس این شبکه ها، می توان به علت جهالت آنها به چنین فتاوایی پی برد.



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:3 دی 1394 - 23:17

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد