دستور از عربستان، اجرا در نیجریه! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
درست روز 21 آذر بود که خبر جنایت هولناک ارتش نیجریه در حمله به شیعیان این کشور منتشر و پرده ای دیگری از بازی مشترک وهابی   ـصهیونیستی در امتداد سیاست سرکوب تاریخی شیعیان رو نمایی شد. این کشتار  به بهانه بازداشت شیخ «ابراهیم الزکزکی»رهبر شیعیان این کشور رخ داد و بر اساس اخبار ضد و نقیضی نزدیک به 1000 کشته و صدها زخمی برجای گذاشت. این کشتار در حالی با بهت مسلمانان و حمایت عربستان رو به رو شده که بنا به گزارش منابع مختلف با گذشت بیش از سه هفته هنوز از سرنوشت شیخ «ابراهیم الزکزکی» اطلاع دقیقی در دست نیست، هرچند برخی زنده بودن ایشان را تایید کرده اند.

دستور از عربستان، اجرا در نیجریه! +فیلم

 

ارتش نیجریه مدعی بود شیعیان مسلح بوده و برای خلع سلاح آنها دست به خشونت زده است. اما کذب بودن این ادعا زمانی روشن می شود که توجه شود حتی یک پلیس نیز در این درگیری ­ها زخمی نشده است. این جنایت در نیجریه درست زمانی به وقوع پیوست که تنها چند روز قبل از این حادثه صدها نفر از نیروهای نظامی آذربایجان به همراه زره‌پوش‌ها در اقدامی بی‌سابقه، با یورش به منطقه «نارداران» به سرکوب شیعیان پرداخت و با کشتار تنی چند از شیعیان این کشور به یورش خود خاتمه داد.

 

 

سیاست سیستماتیک سرکوب شیعیان در حالی وارد فاز نوین خود شده که با شعار هلال شیعی توسط وهابیون و صهیونیست ها، سرکوب هدفمند شیعیان در دستور کار کشور عربستان و روحانیون افراطی وهابی قرار داشته و دارای سابقه مبسوطی است. از لحاظ بین المللی نیز این مسئله با طرح قدرت های بین المللی و طرح آمریکا برای خاور میانه ارتباط مستقیم دارد. طوری که می توان گفت؛ با مطرح شدن نقشه راه آمریکا برای خاورمیانه بزرگ، مساله "هلال شیعی" و اتحاد ایران و سوریه و لبنان و عراق نیز مطرح شده بود و این رمز عملیات آمریکایی برای تفرقه در میان کشور های مسلمان بود.

 

 

بدون شک دولت سعودی به عنوان مهمترین مروج و پشتیبان دیدگاه های وهابیت در جهان اسلام، اتاق فکر این جنایات را مدیریت می کند و با سیاه نمایی از اوضاع شیعیان و خطرناک نشان دادن آنها، تلاش زیادی در متقاعد نمودن جهانیان برای تایید ایدئولوژی افراطی خود می کند.

 

 

بهترین شاهد بر این ادعا را می توان در جنایت نیجریه پیگیری نمود که ماه ها قبل از وقوع این اتفاق، پیام هایی از جانب رسانه های فعال در عربستان به جهانیان مخابره می شد که در میان این سیگنال ها، خبر از فتح نیجریه به دست شیعیان و نفوذ سربازان صفوی (شیعه) در این کشور می دادند.

 

 

این پیام ها که عموما با سیاه نمایی از فعالیت های شیعیان و مظلوم نمایی از اهل سنت موجود در مناطق شیعه نشین می باشد، توجه گروه های سلفی ـ جهادی مانند بوکوحرام را به انجام عملیات های انتحاری و قتل و کشتار شیعیان برای جلوگیری از نفوذ بیشتر آنان، جلب می کند.

 

 

در کلیپی که مشاهده می کنید می توان این پیام های منفی را مشاهده کنید که 2 هفته پیش از وقوع جنایت، در شبکه های وهابی وصال عربی و کلمه که هر دو از جانب دولت سعودی مورد حمایت قرار می گیرند، بر خطر نفوذ شیعیان در این کشور تاکید می کنند. بدون تردید این پیام ها خلاصه در شبکه های ماهواره ای و در مقابل چشم هزاران بیننده نمی باشد و در پشت صحنه، دستورهای لازم الاجرایی از سوی دولت سعودی برای نیجریه ارسال شده است.

 

 

دانلود

 

نکته قابل توجه اینکه این جریان تنها به نیجریه ختم نخواهد شد و همانگونه که این کارشناس وهابی اشاره می کند، کشور اندونزی نیز با رشد روزافزون شیعیان مواجه شده است، لذا احتمال وقوع چنین جنایاتی در اندونزی دور از ذهن نیست و مسئولین اندونزی از هم اکنون باید به فکر پیشگیری از وقوع چنین جنایاتی باشند.

 

 

البته این رویکرد پیشگیرانه اختصاصی به اندونزی نداشته و همه کشورهایی که رشد چشم گیر شیعیان را به خود دیده اند، باید از نفوذ تفکرات وهابیت جلوگیری نمایند، و تنها راه حل نهایی برای پایان دادن به این فجایع، مبارزه با رهبران و پشتیبانان فکری جریان وهابیت به سردمداری عربستان سعودی می باشد.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:5 دی 1394 - 22:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد