وحدت اسلامی، سنگی بر شیشه عمر وهابیت +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
رسانه های بیگانه وهابی، برای خوش خدمتی به اربابان خود، ناگزیرند که با وحدت اسلامی به عنوان مهمترین اقدام سیاسی جامعه مسلمین در جهت مبارزه با استکبار جهانی، مخالفت کنند و هفته وحدت را با سیاه نمایی، بی اثر نشان دهند.

وحدت اسلامی، سنگی بر شیشه عمر وهابیت +فیلم

 

همانگونه که می دانید فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد(ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی ره، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است . ارگانی رسمی هم با نام مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی رسما در حال فعالیت هست و هر ساله کنفرانسهایی برگزار می کند که کنفرانس بین المللی وحدت در هفته وحدت هر ساله در تهران برگزار می شود و علمای بزرگ را از کشورهای مختلف دور هم جمع می کند.

 

پيروزي انقلاب اسلامي كه در سايه وحدت افراد ملت و اقشار و طوايف آن در اسلام به تحقق پيوست، موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم كرد. اين وحدت به صورت حركت و نهضت اسلامي عليه طاغوت و سلطه هاي اشغالگران و استعمار منجر به پيروزي انقلاب اسلامي شد. در مقابل استعمارگران، از دو طريق در صدد جلوگيري از وحدت رو به رشد ملت هاي اسلامي برآمد:

 

- تقويت تعصب نژادي و قومي و طايفه اي يا ملي گرايي؛

 

- تحريك تعصبات فرقه اي يا شيعه و سني

 

تعیین هفته وحدت، افزون بر حرکتی دینی در جهت از بین بردن شکاف های موجود میان امت اسلامی، یک حرکت سیاسی هوشمندانه می باشد. زیرا استکبار جهانی نیک می داند که بهترین راه برای از بین بردن اسلام، مبارزه مستقیم و جنگ و کشتار مسلمانان نمی باشد، زیرا این اقدام، واکنش معکوسی از سوی مسلمانان در پی دارد و سوء نیت کشورهای غربی بر همه آشکار می شود. بنابراین بهترین شیوه، استفاده از مسلمانان برای از بین بردن اسلام می باشد. از همین روی هر چه مسلمانان اتحاد بیشتری با یکدیگر داشته باشند، نقشه های مستکبرین نقش بر آب خواهد شد.

 

با این وجود می توان وحدت اسلامی را مهمترین گام مسلمانان برای تشکیل امت واحده اسلامی دانست. در نقطه مقابل فرقه وهابیت که مهمترین پروژه تخریب اسلام از سوی استعمارگران است، و اساس آن بر اختلاف بنیان نهاده شده، برای خوش خدمتی به اربابان خود، راهی ندارد جز اینکه مانع شکل گیری این وحدت گردد. به همین سبب یکی از مخالفین همیشگی هفته وحدت، وهابی ها می باشند.

 

در کلیپی که مشاهده می کنید، می بینید با وجود شعارهایی که این رسانه ها درباره لزوم وحدت جامعه اسلامی بیان می کنند، ولی در عمل به خوبی پافشاری وهابی ها بر عدم شکل گیری وحدت مسلمانان آشکار می شود. این رسانه ها با مشرک خواندن شیعیان، وحدت با آنان را بی فایده می دانند اصلا اعتقادی به وحدت میان مسلمانان ندارند. این سیاست شبکه های وهابی، برخواسته از مبانی پایه گذاری شده آنان توسط کشورهای استعمارگر می باشد.

 

 

 

طرفه اینکه هر ساله با وجود مشارکت علمای اهل سنت در کنفرانس های هفته وحدت، شبکه های بیگانه اقدام به تخریب این علما و اجباری و به زور تهدید نشان دادن حضور آنان در این کنفرانس ها می کنند که در سال گذشته این موضع گیری رسانه های بیگانه، با مخالفت قاطع علمای اهل سنت روبرو شد. در کلیپ زیر که توسط اهل سنت تهیه شده، این اقدامات به نمایش گذاشته شده است.


گفتنی است این رسانه ها که تلاش زیادی برای سنی نشان دادن خود دارند، همواره از سوی اهل سنت ایران طرد شده و با اعلام بیزاری اهل سنت از این شبکه ها مواجه گشته اند.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:8 دی 1394 - 12:02

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد