تنها چیزی که وهابی ها نمی خورند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
وهابیت با برداشت نادرستی که از دین ارائه می دهد، نه تنها خود را دچار مشکل ساخته بلکه باعث نامطلوب نشان دادن اسلام به سایرین می باشد.

 

تنها چیزی که وهابی ها نمی خورند! +فیلم

 

غیر از قتل و کشتار و تجاوز و انتحاری که برای وهابی ها به عنوان تفریح سالم! شناخته می شود، مسائل دیگری نیز وجود دارد که با نگاهی به آنها می توان به بطلان این فرقه ضاله پی برد.

 

برای نمونه می توان به این فیلم اشاره کرد که در یکی از شبکه های وهابی اتفاق افتاد، زمانی که یکی از بینندگان از کارشناس وهابی برنامه حکم خوردن حیواناتی که در آب زندگی می کنند، مانند اختاپوس، اسب ماهی، مار ماهی، اره ماهی، خرچنگ و... را می پرسد، و کارشناس برنامه خوردن همه آنها را جایز می داند.

 

بر همین اساس انتظار می رود به زودی جانوران دریایی از قبیل خوک آبی، ستاره دریایی، سمندر آبی، سفره ماهی، عنکبوت آبی، انواع کوسه، فک، گراز دریایی، مرجان دریایی و انواع نهنگ و وال در لیست منوی رستوران ها و هتل های وهابی وجود داشته باشد.

 

عجیب اینکه وهابی هایی که حتی خوردن جگر کشته های جنگ را حلال می دانند چگونه در مقابل برخی حیوانات مانند تمساح و قورباغه قادر به هضم آنها نیستند و به همین جهت آنها را حرام می دانند.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:14 دی 1394 - 16:25

نظر شما...
    • حمید

      وقتی ادم میخورن دیگه خوردن جانوران دیگه چیزی نیست
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد