ادبیات فاخر وهابی ها در مواجهه با بینندگان! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه های وهابی تلاش دارند خود را سمبل اسلام راستین نشان دهند، ولی تنها کافی است به نحوه برخورد آنان با مخالفان خود دقت کنیم تا ببینیم که اسلام آنان، چیزی جز اسلام داعشی نیست.

ادبیات فاخر وهابی ها در مواجهه با بینندگان! +فیلم

 

شبکه های وهابی که مهمترین رسالتشان ترویج اعتقادات و باورهای ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب است، به قدری از اسلام واقعی فاصله دارند که از مسائل ابتدایی مسلمان بودن نیز بی خبر هستند.

 

پیامبر اکرم(ص) که برای کامل کردن مکارم اخلاقی مبعوث شدند، همه سعی و تلاششان در این جهت بود که با تربیت انسان های متخلق و درستکار، اسلام را به صورت یک فرهنگ اخلاقی به جهانیان معرفی کنند.

 

متاسفانه انحرافاتی که وهابیت در دین ایجاد کرده تنها اختصاص به اقدامات تکفیری تروریستی ندارد، بلکه حتی در رفتارهای شخصی افراد نیز تاثیر گذار بوده و به گونه ای شده که وهابی ها نمی توانند در مقابل نظرات مخالف خود، سعه صدر داشته باشند، و اگر نتوانند طرف مقابل را از بین ببرند! حداقل با فحش و ناسزا به حساب او می رسند.

 

نکته مهم اینکه مطمئنا وهابی ها تلاش دارند همه ماهیت باطنی خود را آشکار نکنند و در مقابل چشم بینندگان خود را کنترل می کنند، ولی با این وجود شاهد رفتارهای زننده و غیر انسانی هستیم که مطمئنا حتی غیر مسلمانان نیز با دیدن آنها آزرده خاطر می شوند.

 

جای این سوال باقی است که چگونه این افراد خود را داعیه دار تبلیغ اسلام می دانند در حالی که پیامبر خدا(ص)، حتی با دشمنان خود با نرم خویی رفتار می کردند و هیچگاه به آنان توهین نمی کردند؟

 


برای دانلود فیلم کلیک کنید




- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:17 دی 1394 - 23:19

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد