برخی بازیگران زن و مرد چه قدر خودمانی شدند!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اخیرا بازیگران سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن متنی از مردم خواستند به کمپین «وارد حریم خصوصی دیگران نمی شوم» بپیوندند.

برخی بازیگران زن و مرد چه قدر خودمانی شدند!

 

اخیرا بازیگران سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن متنی از مردم خواستند به کمپین «وارد حریم خصوصی دیگران نمی شوم» بپیوندند.

 

در متن این کمپین اینستاگرامی آمده:« من با ارسال و اشتراک این عکس پیمان می‌بندم، تحت هیچ عنوان، نه به شوخی و نه به جدی، وارد حریم خصوصی دیگران نمی‌شوم و به انتشار «تهوع‌آور» عکس‌های زندگی خصوصی دیگران نمی‌پردازم چون به خوبی آگاه شده‌ام انتشار یک عکس ممکن است زندگی یک نفر را نابود کند و یک خانواده را متلاشی کند.»

 

این خواسته بازیگران از مردم است و خواسته خوبی هم هست. اما جای چند سوال باقیست که به آن می پردازیم:

 

1- چرا خود این افراد حریم خصوصی خود را با انتشار عکس های آنچنانی از خودشان در صفحات اینستاگرام رعایت نمی کنند؟

 

2- آیا به اشتراک گذاشتن عکس های آرایش کرده و ... از طرف خود برخی از این چهره ها اجازه سوء استفاده به افراد سود جو نمی دهد؟

 

3- آیا نباید مردم انتظار داشته باشند بازیگران مرد و زن در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، در نوع عکس گرفتن ها و گپ و گفتگو با همدیگر، حریم فرهنگ دینی مردم را رعایت کنند؟

 

  4- چرا برخی از بازیگران به عنوان چهره های شناخته شده و الگو در جامعه، قانون عفاف و حجاب را با بدحجابی خودشان رعایت نمی کنند؟

 

5- چرا تنها تصاویر بازیگرانی لو می رود که آنچنان به رعایت حجاب پایبند نیستند؟ و ...

 

کافیست که سری به صفحه اینستاگرام برخی بازیگران بزنید یا درگوگل  بنویسید «بازیگران ایرانی» که ده ها عکس خودمانی زن و مرد درکنار همدیگر با پوشش نامناسب دیده می شود که این نوع پوشش مناسب بیرون خانه نیست.

 

بنابراین تنها راه حفظ حریم خصوصی، دست خود اشخاص است.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:20 دی 1394 - 16:22

نظر شما...
    • Unknown

      مسخ به شکل خوک و میمون در قرآن سه مرتبه آمده:

      قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُمْ بِشَرٍّ مِنْ ذلِكَ مَثُوبَةً عِنْدَ اللَّهِ مَنْ لَعَنَهُ اللَّهُ وَ غَضِبَ عَلَيْهِ وَ جَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَ الْخَنازيرَ وَ عَبَدَ الطَّاغُوتَ أُولئِكَ شَرٌّ مَكاناً وَ أَضَلُّ عَنْ سَواءِ السَّبيل‏، بگو: «آيا شما را از كسانى كه موقعيّت و پاداششان نزد خدا برتر از اين است، با خبر كنم؟ كسانى كه خداوند آنها را از رحمت خود دور ساخته، و مورد خشم قرار داده، (و مسخ كرده،) و از آنها، ميمونها و خوكهايى قرار داده، و پرستش بت كرده‏اند موقعيّت و محل آنها، بدتر است و از راه راست، گمراهترند.»
      به سه علت هالیوود فیلم سیاره میمونها را ساخت.
    • Unknown

      اول برای توجیه گناه و مسخره کردن عذاب الهی است که اگر خداوند مارا به میمون هم تبدیل کند باز ما به راه باطل خودمون ادامه میدیم و قدرتمندتر از قبل میشویم.(قوم بنی اسرائیل)
      دومین علت به داروینیزم ها برمیگرده که به ما گفته شود ما در یک چرخه ی بسته ای از زندگی قرار داریم که از میمون به انسان و دوباره از میمون به انسان میشویم. کاملا با داستان آدم و حوا متفاوت است چون عده ای مذهبی هم این باور را دارند که شاید آدم و حوا با انسانهایی شبیه به خودشون ازدواج کردند که قبلا بروی زمین زندگی میکردند. اصلا به این شکل نیست و موضوع انسان یا موجودات دیگر در روايات و بشکل پنهانی در آیات قرآن اشاره شده که فرزندان آدم و حوا در ابتدا با سه حوری بهشتی سپس سه جن عفریته ازدواج کردند و نژادهای مختلف که الان از لحاظ چهره و خون داریم این مورد را تایید میکند.
      مورد سوم به یوفوپرست ها یا شیطان پرست ها برمیگردد که به زور تو مغز ما حلقه ی گمشده داروین رو توجیه کنند و فیلمی باسم لوسی برای همین ساخته شد. لوسی یا لوسیفر؟!
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد