اسقف اعظم کلیسای انگلیس، فرزند نامشروع منشی «چرچیل»

(بسم الله الرحمن الرحیم)

«جاستین ولبی» اسقف اعظم کانتربری، عالیترین مقام کلیسای انگلیس تأیید کرده که آزمایشات «دی ان ای» نشان داده وی فرزند نامشروع «آنتونی مونتیگ براون» منشی شخصی «وینستون چرچیل» نخست‌وزیر اسبق انگلیس است.

بنا بر گزارش روزنامه «دیلی میل»، این عالیرتین مقام کلیسای انگلیس با حدود 85 میلیون مسیحی پیرو آن در سراسر جهان در این رابطه می‌گوید: در یک ماه گذشته متوجه شدم که «گوین ولبی» که فروشنده مشروبات الکلی بوده، پدر واقعی من نبوده و در حقیقت من فرزند «آنتونی مونتیگ براون هستم که در سال‌های 1952 تا 1965 برای وینستون چرچیل کار می‌کرده و این مسئله برایم آزاردهنده نیست.

وی در اظهارنظری عجیب‌تر در این رابطه گفته: من هویت خودم را در عیسی مسیح پیدا کرده‌ام و نه از طریق ژنتیک و به همین دلیل هویت اصلی من هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. اگرچه این خبر یک غافلگیری بزرگ بود.

این خبر را که براون پدر واقعی این اسقف اعظم کلیسان انگلیس است، نخستین بار حدود چهار هفته پیش روزنامه «دیلی تلگراف» منتشر کرده بود و اعلام کرده بود که اسنادی دارد که نشان می‌دهد پدر واقعی ولبی، منشی شخصی وینستون چرچیل بوده است.

این روزنامه مدت‌هاست که تصاویری را درباره شباهت بسیار زیاد ولبی و براون منتشر می‌کرد تا جایی که حتی یک بار اسقف اعظم انگلیس به دیدار آقای «آنتونی مونتیگ براون» نیز رفته بود. براون در سال 2013 میلادی درگذشت.

دیلی تلگراف بعدا خبری را منتشر کرد در رابطه با اینکه نتایج آزمایشات دی ان ای را به دست آورده که نشان می‌دهد براون پدر واقعی این اسقف اعظم کلیسای انگلیس بوده است.

مادر این اسقف اعظم کلیسای انگلیس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که اگرچه این خبر بسیار غافلگیرکننده بوده اما پیش از ازدواج رسمی خود با گوین ولبی، با منشی شخصی چرچیل رابطه داشته است.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:21 فروردین 1395 - 23:43

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد