علیرضا نوری زاده مبلّغ وهابیت شد! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
علیرضا نوری زاده مدیر شبکه ضد انقلاب ایران فردا در اظهار نظری غیرکارشناسانه، به مباحث اعتقادی و دینی پرداخته و مدعی عدم عصمت پیامبر اسلام(ص) شد.

 

وی که آگاهی چندانی در زمینه مسائل دینی ندارد، برای تخریب رهبر ایران از اعتقادات وهابیت وام گرفته و چنین ادعا نمود که پیامبر اسلام(ص) هیچگاه عصمت نداشته و خطاهایی از ایشان سر زده است.

 

نوری زاده که از سال های گذشته با حمایت عربستان به تاسیس شبکه ای برای مخالفت با نظام جمهوری اسلامی اقدام کرده، برای اظهار خوش خدمتی به آل سعود، به مبلّغی برای وهابیت تبدیل شده است.

 

معصوم نبودن پیامبر(ص) از اعتقادات اختصاصی وهابیت می باشد که از سوی مبلغان وهابی عربستانی تبار تبلیغ می شود و همواره مسلمانان جهان آنان را به دلیل داشتن چنین اعتقادی مورد تخطئه قرار می دهند.

 

گفتنی است نوری زاده تا کنون برنامه های فراوانی را در شبکه های عربستانی اجرا نموده و به عنوان یکی از مدافعان سرسخت سیاست های آل سعود در منطقه شناخته می شود تا حدی که شهرام همایون که خود مدیر "کانال یک" اپوزیسیون است از اختصاص بودجه هنگفت عربستان برای تأسیس تلویزیون "ایران فردا" توسط علیرضا نوری زاده به شدت عصبانی شده است.

 


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:29 فروردین 1395 - 23:45

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد