ایران نماینده آمریکا و اسرائیل در منطقه شد! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در ادامه دروغگویی های رسانه های بیگانه و ادعاهای بی دلیل آنها، در جدیدترین اظهارات، یکی از شبکه های وهابی مدعی شد ایران نماینده آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

 

در پاسخ به صحبت های یکی از بینندگان که ناراحتی و بیزاری خود را فتنه افکنان و کشورهایی مانند عربستان که به اختلاف میان مسلمانان دامن می زنند ابراز نمود، این مجری کم خرد وهابی به منظور دفاع از آل سعود و توجیه اقدامات جنگ طلبانه آنها، تلاش نمود با منحرف کردن بحث و مقصر جلوه دادن ایران، جرم عربستان را در کودک کشی های منطقه کم کند.

 

وی با طرح این ادعا که ایران نماینده آمریکا و اسرائیل و روسیه است، به گمان خود همه جنایات آل سعود را به نحوی اقدامات تلافی جویانه و دفاعی قلمداد کرد.

 

این در حالی است که دشمنی ایران و آمریکاو اسرائیل از مسائلی است که همه کشورهای جهان به آن پی برده اند. وهابی ها به دلیل نداشتن منطق صحیح، همواره با تحلیل های مضحک خود، تهی بودن تفکرشان را به رخ عالمیان می کشند.

 

گفتنی است شبکه های وهابی با خط گرفتن از کشورهای عربی به خصوص عربستان سعودی، از مروّجان اصلی تفکر تکفیری می باشند و همواره از اقدامات تروریستی داعش و دیگر گروه های افراطی حمایت می کنند.

 

 


دانلود فیلم


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:18 خرداد 1395 - 18:25

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد