اظهار نظر خواننده معروف لس آنجلسی علیه انتخابات ایران +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)

همان‌طور که در فتنه 88 دشمنان از تمامی ظرفیت‌ها برای زنده نگهداشتن جریان فتنه و شارژ آن استفاده می‌کردند و حتی کار به آن‌جا رسید که از مطرب و خواننده‌های فراری نیز خواستند تا در حمایت از سران فتنه و اغتشاشات ترانه بخوانند.

اظهار نظر خواننده معروف لس آنجلسی علیه انتخابات ایران +تصاویر

  

در همین راستا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو سازمان جاسوسی آلمان که ید طولایی در حوزه فرهنگ دارد با همکاری دیگر سازمان‌های جاسوسی چون انگلیس و آمریکا اقدام به راه‌اندازی کنسرتی با عنوان «امید برای تغییر در ایران» در شهر برلین کرده است. این کنسرت قرار بود در روز 17 خرداد و با حضور مطربان فراری و خوانندگان بد نام دوران طاغوت برگزار شود در همان روز برگزار شد.

 

در این کنسرت که بسیاری از سلطنت طلب ها و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران  مخاطبان آن را تشکیل می دادند برخی از خوانندگان بد نام طاغوت  لس انجلسی  به اجرای  برنامه با مضامین  ضد ایرانی پرداختند .

 

یکی از خوانندگان لس انجلسی  که در این کنسرت به اجرا پرداخت ابراهیم حامدی  معروف به (ابی) بود.

 

این خواننده خود فروخته  لس آنجلسی پس از پایان کنسرتش در مصاحبه با سایت صهیونیستی دویچه وله گفت: «این کنسرت می‌تواند روی آلمانی‌ها یا دیگر ملیت‌ها تاثیر بگذارد تا بیشتر درباره وقایع داخل ایران فکر کنند. الان ایران تاریک‌ترین دوران خود را می‌گذراند.»

وی در خصوص تاثیر این کنسرت برای مردم ایران گفت:«البته احتمال زیاد  این کنسرت تاثیری در بین مردم ایران ندارد اما می تواند برای مردم آلمان و نظرشان در خصوص ایران تاثیر گذار باشد»

 

این خواننده طاغوتی در ادامه افزود: «تعجب می‌کنم از کسانی که پای صندوق رای می‌روند.» ابی صندوق رای در جمهوری اسلامی ایران را به "اما‌مزاده" تشبیه کرد و گفت: «هیچ معجزه‌ای از این امام‌زاده نباید طلب کرد.»


این خواننده لس انجلسی  که در زمان حضور در ایران بشتر وقت خود را در کاباره "کوچینی" برای کسب معروفیت می گذراند و  چند سال قبل از انقلاب اسلامی برای اجرای کنسرتی به آمریکا سفر کرده  و پس از انقلاب  نیز در آنجا ماندگار شد تا کنون ترانه های بسیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا کرده است و با این کار خود را عروسک دست  اپوزسیون خارج نشین نموده است تا به بهانه هر واقعه سیاسی در ایران  با کوک کردن وی  این عروسک بازیچه را برای عملی ضدایرانی  تشویق نمایند و پس از تحقق اهداف اپوزسیون جیره زندگی او را پرداخت کنند.

وی همچنین  در مصاحبه‌ای در شهریور ۱۳۸۷ گفت: «اصلاً نالازم‌ترین و غیرضروری‌ترین چیز که می‌توانست برای آن مملکت اتفاق بیفتد، انقلاب اسلامی بود».

ابی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در ایران، با خواندن آهنگی اعتراضی به نام «تصمیم» و ویدیویی استعاری و همچنین پس از انتخابات و درفتنه  ۱۳۸۸، با حضور در راه‌پیمایی‌های اعتراضی در خارج از کشور و مصاحبه‌های تند علیه دولت و حکومت ایران، جای خود را در بین جیره خواران و اپوزسیون باز کرد.


وی این بار نیز به دعوت سازمان جاسوسی آلمان  برای کمرنگ نمودن حضور مردم در صحنه انتخابات به روی استیج رفته و برای تحقق اهداف شوم دشمنان ایرانی به اجرای برنامه پرداخته و پس از آن نیز با چنین مصاحبه ای  خوش خدمتی خود را به سازمان جاسوسی آلمان و رکسانا صابر  نشان داد تا برای تقدیر از او استخوان بزرگ تری را جلوی وی بیاندازند. 

 

لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 طی هشدارهایی به حمایت‌های مطربان و رقاصه‌های فراری از سران فتنه اشاره فرموده بودند که البته آنان به این نصایح دلسوزانه توجهی نکردند و در عوض تلاش بیشتری کردند تا خود را از کشتی نجات نظام به بیرون بیاندازند. ایشان درباره این حمایت‌ها فرمودند:« وقتى مى‌بينند همه‌ى آدم‌هاى فاسد، سلطنت‌طلب، از اين‌ها حمايت مي‌كند، توده‌اى از اين‌ها حمايت مي‌كند، رقاص و مطرب فرارى از كشور از اين‌ها حمايت مي‌كند، بايد متنبه بشوند، بايد چشمشان باز بشود، بايد بفهمند؛ بفهمند كه كارشان يك عيبى دارد.»

  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:20 خرداد 1392 - 15:14

نظر شما...
    • mst

      aghaye seda chakeretiiiim ba har aghideyii................. smile
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد