عمرو موسى: معاهده صلح مصر و اسرائیل در تورات و انجيل یاد شده!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در اظهاراتی بسیاری جنجال برانگیز "عمرو موسی"، کاندیدای سابق ریاست جمهوری مصر در گفت وگو با رادیو "صدای اسرائیل" مدعی شد که معاهده صلح مصر و اسرائیل در عهد قدیم یعنی تورات و عهد جدید یعنی انجیل یاد شده است.

عمرو موسى: معاهده صلح مصر و اسرائیل در تورات و انجيل یاد شده!

 

بنابر نوشته روزنامه مصری "الاهرام" عمرو موسی که پیشتر وزیر خارجه حسنی مبارک، رئیس جمهوری این کشور به شمار می آمد، در حاشیه کنفرانس بین المللی اقتصادی "دافوس" که هفته گذشته در اردن برگزار شده بود، مصاحبه ای با رادیو "صدای اسرائیل" انجام داد.

رادیو "صدای اسرائیل" این مصاحبه را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد که در بخشی از آن عمرو موسی اظهار کرده بود، معاهده صلح مصر و اسرائیل در عهد قدیم و عهد جدید ذکر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که نظر وی درباره روند سازش و صلح اعراب با اسرائیل در دوره انقلاب های عربی چیست، گفت که آینده صلح و سازش اعراب با اسرائیل در گرو نحوه تعامل اسرائیل با کشورهای منطقه است و تاکید کرده بود که همه امور در دست سیاستمداران اسرائیلی اسرائیلی است.



"یوسی نیشر"، نویسنده امور عربی رادیو صدای اسرائیل اظهار می کند، درحالی با عمرو موسی مصاحبه کرده که وی در یکی از تراس های هتل ملک حسین مشرف به بحر المیت نشسته بود و او پس از نزدیک شدن به وی خود را خبرنگار اسرائیلی معرفی کرده که خواهان مصاحبه با وی است و او بدون هیچ اعتراض یا مانعی انجام مصاحبه را پذیرفت.
  • منبع: مشرق

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:3 تیر 1392 - 6:33

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد