افشاگری مدیر شبکه آی تی ان علیه فساد مدیر شبکه من وتو

(بسم الله الرحمن الرحیم)

حمید شب خیز مدیر شبکه آی تی ان چندی پیش در فیس بوک خود مطلبی مبنی بر سنگ اندازی شبکه من و تو برای رفتن آی تی ان روی فرکانس من و تو نوشته بود.


افشاگری مدیر شبکه آی تی ان علیه فساد مدیر شبکه من وتو

 

شب خیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبین بیشتری درایران جذب کند ولی ظاهرا به گفته شب خیز عوامل شبکه من و تو با لابی قدرتمندی که در دولت انگلیس دارند شب خیز را مجبور کردند فرکانس جدید خود را تغییر دهد.

 شب خیز که به دلیل کم بیننده بودن شبکه آی تی ان و مشکلات عدیده این شبکه به دنبال ترفندهای مختلف جهت جذب مخاطب است قصد داشت با رفتن روی فرکانس من و تو مخاطبین را مجبور کند در زمان جابجایی کانالاها در زمان پخش برنامه های کم بازدید شبکه من و تو، تماشاچیان را وادار به بازدید از شبکه خود کند. این گونه از ترفندهای تبلیغاتی که شب خیز به دنبال آن است از انواعی از تبلیغات تلویزیونی است که معمولا برای فروش کالاهای بنجل و بی کیفیت ویا مواردی مانند لوازم تقویت قوه باه از سوی فروشنده های دوره گرد و تقلبی استفاده می شود و متاسفانه کار شب خیز به جایی رسیده که حاضر شده از این گونه کلاه برداریهای تلویزیونی برای جمع کردن مخاطب و البته کسب درآمد بیشتر از راه دروغ و دوز و کلک استفاده کند.

 

شب خیز در فیس بوک خود نوشته است : «چند روز پیش اقای اعتمادی از مسئولین این شبکه با من تماس گرفت و کلی بد و بیراه نثارم کرد و من رو تهدید کرد که در رابطه با لابی شبکه من وتو و مانع تراشی برای رفتن ما روی فرکانس حرفی نزنم در غیر این صورت برایم گران تمام می شود. با این تهدید من مصم تر شدم که پشت پرده کثیف این شبکه به ظاهر زیبا را برای مخاطبین عزیزم بیشتر روشن کنم. آقای کیوان عباسی مدیر شبکه من وتو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی هاستلر تی وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمد زایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب خورده به کانادا برای سوء استفاده از آنها در هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگه.

 

خانم رکسانا که برخی از بینندگان شبکه من سالها پیش وقتی خیلی جوان بود اون رو در شبکه من دیده بودند ، به واسطه دوستی با خانم ایلگار مدت خیلی کوتاهی در آی تی ان کار کرده بود. هفته پیش رکسانا با من تماس گرفت و با ترس و لرز ماجرای کار کردن خودش رو در شبکه من و تو برایم گفت. رکسانا که صدای خیلی خوب و قوی داشت به واسطه یکی از دوستان کیوان عباسی به این شبکه برای گویندگی رفته بود که به گفته خودش متاسفانه فریب عوامل این شبکه را خورده و بعد از رفتن در کانادا در دام این فریب کاران افتاده است.»

  • منبع: بولتن

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:10 تیر 1392 - 5:53

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد