تاسیس کمیته تبلیغ اسلام در حاشیه جام جهانی ۲۰۱۴

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مؤسسات اسلامی برزیل در سائوپائولو اقدام به تاسیس کمیته‌ای در جهت فعالیت‌های تبلیغی در حاشیه جام جهانی ۲۰۱۴ کردند.

 

شهر «سائوپائولو» برزیل که قرار است در آن جام جهانی 2014 افتتاح شود شاهد برگزاری یک همایش بین موسسات اسلامی این کشور برای انجام فعالیت‌های تبلیغی در حاشیه جام جهانی بود.

بنابر این گزارش، «اتحادیه موسسات اسلامی برزیل» در این همایش طرح‌هایی را برای برنامه‌های تبلیغی ارائه داده و شیخ خالد رزق تقی‌الدین رئیس شورای عالی ائمه و امور اسلامی برزیل سخنرانی کرد و مقرر شد کمیته‌ای برای اجرای این طرح‌ها تاسیس شود.

در این همایش «مرکز خیریه فرهنگی» شهر «ایگواسو»، «انجمن اسلامی جوانان آمریکای لاتین» و نمایندگان مراکز اسلامی کویت، عربستان و انگلستان درباره اهمیت فعالیت‌های تبلیغی در حاشیه جام جهانی 2014 و نحوه آن تاکید و بحث و بررسی کردند.

بنابر این گزارش، در کمیته اجرایی تاسیس شده در این همایش جهت فعالیت‌های تبلیغی در حاشیه جام جهانی 2014، شیخ خالد رزق تقی‌الدین رئیس شورای عالی ائمة و امور اسلامی برزیل، شیخ علی عبدونی مدیرکل دفتر انجمن اسلامی جوانان آمریکای لاتین، دکتر عبدالحمید متولی امام مسجد برزیل، شیخ صادق العثمانی نماینده اتحادیه موسسات اسلامی برزیل، شیخ عبدالناصر الخطیب، امام مسجد عمر بن خطاب شهر «ایگواسو»، شیخ جمعه علی نماینده مرکز الدعوة اسلامی در آمریکای لاتین، شیخ امین الکرم، امام مسجد فلوریاناپولیس و نماینده عربستان، شیخ محمد البقاعی نماینده اتحادیه ملی اسلامی برزیل حضور دارند.

از مهمترین ماموریت‌های این کمیته جمع‌آوری پیشنهادات مناسب برای اجرا در حاشیه جام جهانی 2014 و هماهنگی با مسئولان رسمی در برزیل و موسسات حمایت‌کننده در داخل و خارج برزیل است.

  • منبع: اسلام آنلاین

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:21 تیر 1392 - 9:45

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد