پاسخ استاد رائفی پور به سخنان دیروز حسن روحانی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

با خبر شدم جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم فرموده اند :

 

 "امیرالمومنین مبنای ولایت و حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم می‌داند. گفت هرکسی که شماها او را برگزینید من هم اطاعت می‌کنم"

 

 

ای کاش حضرت زهرا (س) به اندازه رئیس جمهور محترم با عقاید و اندیشه های امام علی (ع) آشنا بودند و بی خود در مقابل کسانی که آمده بودند علی را با دستان بسته برای بیعت با جناب ابوبکر ببرند   مقاومت نمی کردند و جان شریفشان را در مقابل انتخاب مردم و شورای سقیفه قرار نمی دادند!

 

افسوس که امام حسین (ع) و یارانش هم  به اندازه جناب روحانی با منظومه فکری امیرالمومنین (ع) آشنا نیستند و اِلا نه عاشورایی برپا میشد و نه کربلایی و نه آن همه خونریزی !!!

 

خوب که نگاه میکنم العیاذ بالله خود خدا هم به اندازه ایشان آگاه به مسائل نیستند و اِلا قرآن را پر از فراز های زیر نمی کردند...

 

 أَکْثَرُهُمْ لا یُؤْمِنُون ( اکثرشان ایمان نمی آورند)

 

أَکْثَرُهُمُ الْفاسِقُون ( اکثرشان فاسقند )

 

أَکْثَرُهُمْ لا یَعْقِلُون ( اکثرشان عقل ندارند)

 

أَکْثَرَهُمْ لا یَعْلَمُون ( اکثرشان علم ندارند)

 

َّ أَکْثَرَهُمْ یَجْهَلُون ( اکثرشان جاهلند)

 

َ أَکْثَرُهُمُ الْکافِرُون ( اکثرشان کافرند)

 

َ أَکْثَرُهُمْ لِلْحَقِّ کارِهُون ( اکثرشان نسبت به پذیرش حق کراهت دارند)

 

َ أَکْثَرُهُمْ کاذِبُون ( اکثرشان دروغ گویند)

 

أَکْثَرَهُمْ لا یَشْکُرُون ( اکثرشان شاکر نیستند)

 

 أَکْثَرُهُمْ مُشْرِکینَ  ( اکثرشان مشرک هستند)

 

 أَکْثَرُهُمْ فَهُمْ لا یَسْمَعُون ( اکثرشان گوششان بدهکار نیست)

 

 

آقای دکتر !!! همان فرمایشاتتان راجع به "مذاکرات امام علی (ع) و زبیر" و "مذاکرات امام حسین (ع) و عمربن سعد " و " صلح امام حسن (ع) " که این آخری را همین چند روز پیش افاضه فرموده بودید برای هفت پشت ما و هزار و دویست سال فقاهت شیعی بس است. 

 

 در مظلومیت علی ابن ابی طالب (ع) همین بس که رئیس جمهور تنها حکومت شیعی جهان این سخنان را بگوید!

 

آقای رئیس جمهور شما را بخدا به همان برجامتان برسید و با اهل بیت کاری نداشته باشید!

 

 الفاتحه...

 

علی اکبر رائفی پور شب شهادت امام مظلوم شیعیان رمضان ۱۴۳۸

 

- لینک کوتاه این مطلب

» کانال مصاف
تاریخ انتشار:26 خرداد 1396 - 1:18

نظر شما...
    • نام شما

      خدایا شر بنی صدر ثانی را از سر ملت کم بنما به حق این شب قدر.
    • محمدرضا

      انصافاحق گفتید اقای رایفی پور.وقتی ریس جمهور محترم کشور صلح با امریکا رو مثل صلح امام حسن ع با معاویه قلمداد میکنند مشخصه که باید امامه روکناربزاره .امام حسن ع یار نداشت .معاویه فسقش مخفی بود مردم خطر رواحساس نمیکردند ضرورت وجودمعصوم ع رودرک نمیکردند اما قصه ی امروز ایران با یه همچین ریس جمهوری مثل این میمونه که رهبر رو کت بسته بدیمش به دشمن همون طور که فرماندهان بی لیاقت امام حسن ع حاظربودند برا۱۰۰۰دینار امام حسن ع روتحویل معاویه بدند .
    • سید محمد الشریف

      جالب است که خداوند تنها و تنها حضرت علی ابن ابی طالب ع به عنوان (امیرالمومنین) برگزیده است و حتی هیچ یک از امامان بزرگوار با حضرت امیرالمومنین علی ع در این عنوان شریک نخواهند بود!
      فقط حیدر امیرالمومنین است!
      این یعنی خواست خداوند، نه خواست مردم!
      البته بحث طولانی است!
      زمانی که همه از امیرالمومنین علی ع گریزان بودند فقط عده کمی مومن واقعی بودند که فقط همان افراد زیر پرچم ولایت امیرالمومنین علی ع باقی ماندند!
      از اینجاست که می توان به حقانیت این عنوان نیز پی برد!
      ولایت دو نوع است، معنوی، ظاهری!
      ولایت معنوی همان است که فقط حضرت امیرالمومنین علی ع تنها شخص صاحب کرامت برای عنوان امیرالمومنین از طرف خداوند برگزیده شده است.
      ظاهری این است که مردم بر شخص دیگری نظر دارند و به او رأی میدهند!
      اما سوال من واقعا این است، آیا مردم می توانند در ولایت معنوی (که تنها خواست خداوند است) اثری بگذارند! به صراحت تمام می گویم که هرگز نمی توانند و مردم با انتخاب شخص دیگری به عنوان ولی، فقط خود را در گمراهی برده اند و خود را از نعمت شخصی که نه تنها بر زمین بلکه بر اهل آسمان و تمام موجودات کائنات و ماوراء حکومت می کند، محروم کرده اند!
      البته بحث باز هم طولانی است، اما می توانید به موجوداتی از قبیل جن و یا سایر حیوانات که به امامان پناه می برده و از آنان تقاضای کمک یا صدور فرمان داشته اند هم به مقام این امامان بزرگوار پی ببرید!
      یکی از آنها ماجرای ماری است که در مسجد کوفه به امیرالمومنین علی ع پناه می آورد!
      دیگری ماجرای زعفر جن است که در روز کربلا از آقا سیدالشهدا امام حسین ع، درخواست می کند که او به امام برای پیروزی بر لشکر یزیدیان کمک کند و امام این درخواست را رد می کنند!
      و ....
      این بنده حقیر عاجزانه خواستارم که بر مقام معنوی این بزرگواران از جانب خداوند بسیار تاکید کنید، چیزی که هرگز به خواست و اراده مردم نبوده و نخواهد بود!
    • حسین

      [quote=محمدرضا]انصافاحق گفتید اقای رایفی پور.وقتی ریس جمهور محترم کشور صلح با امریکا رو مثل صلح امام حسن ع با معاویه قلمداد میکنند مشخصه که باید امامه روکناربزاره .امام حسن ع یار نداشت .معاویه فسقش مخفی بود مردم خطر رواحساس نمیکردند ضرورت وجودمعصوم ع رودرک نمیکردند اما قصه ی امروز ایران با یه همچین ریس جمهوری مثل این میمونه که رهبر رو کت بسته بدیمش به دشمن همون طور که فرماندهان بی لیاقت امام حسن ع حاظربودند برا۱۰۰۰دینار امام حسن ع روتحویل معاویه بدند .[/qote]
      الان مثلا روحانی چون اسمش حسن هست خودش رو داره انان حسن جا میکنه ؟
    • حسین

      الان مثلا چون اسم رو روحانی حسن هست خودش رو بجا انام حسن میبینی؟ احمقه حتما دیگه
    • مهمان ali

      این حرفهای آقای روحانی امیدوارم ربطی به این گفته رهبر نداشته باشه که - مخاطب این حرفها خود آقای روحانیه این باید ها که باید بشود - و باز امیدوارم آقای روحانی میگه رای مردم منظورش این نباشه که چون مردم به من رای دادن یعنی کارم درسته و مردم برجامو همینجوری میخوان! و ما مقابل تحریم آمریکا باید موضعی نزدیک به سکوت داشته باشیم الان کشور نیاز به تلاش و عرق ریختن داره نه فقط نامه زدن!
      اینجور حرف زدن و ملتو درگیر رسانه کردن آدمو به نتایج خوبی نمیرسونه
    • پیرو علی

      خواست خداوند مشروعیت شرعی میدهد نه مقبولیت بدون مقبولیت هرگز نمیتواند حکومت کرد حتی پیامبرم این کاد نمی کرد
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد