خواننده کابالیست مشهور هالیوودی, پر درآمدترین ستاره سال جهان! +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدونا، ستاره آمریکایی موسیقی پاپ در صدر فهرست پر در آمدترین چهره های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال گذشته قرار گرفته است.

خواننده کابالیست مشهور هالیوودی, پر درآمدترین ستاره سال جهان! +تصاویر

  

این خواننده ۵۵ ساله بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز در سال گذشته حدود ۱۲۵ میلیون دلار در آمد داشته است که بخش عمده ای از آن برای تور جهانی MDNA و فروش لباس و عطر با مارک مدونا بوده است.

 

به گفته مجله فوربز سال گذشته مدونا بیشترین درآمد را از سال ۱۹۹۹ به این سو داشته است.

 

 

البته در مورد شخصیت این زن خواننده  باید گفت که وی عضو فرقه کابالاست  که خبر پیوستن وی به این فرقه در آن زمان در صدر اخبار فرهنگی جهان جای گرفت. درواقع، پیوستن مدونا به کابالا خبر کم‌اهمیتی نبود؛ زیرا مدونا نه یک خواننده بلکه یک نماد فرهنگی در غرب بود. مدونا  نماد موسیقی پاپ بود؛ الگویی که  نه تنها برای بسیاری از خوانندگان جوان بلکه برای میلیون‌ها جوان در غرب و سایر نقاط جهان. مدونا کابالیست شده بود؛  نه تنها او بلکه بسیاری دیگر از مشاهیر سینما و موسیقی غرب، از پیر و جوان، به عضویت فرقه کابالا درآمدند.

 

 

مطلب دیگر از این خواننده هالیوودی که قابل توجه است اینست که این خواننده کابالیست غربی که معمولا در اجرای برنامه هایش خود را برهنه می کرد، در سال گذشته نه برای تماشاچیان، بلکه در اعلام حمایت از نامزدی باراک اوباما برای دور دوم ریاست جمهوری آمریکا این کار را انجام داد.


خواننده کابالیست آمریکا با خالکوبی نام باراک اوباما بر روی بدن خود و درآوردن پیراهنش برای نشان‌دادن آن، آشکارا به صف حامیان انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا پیوست.


 

در رده دوم این فهرست استیون اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی قرار دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. بخشی از این در آمد به لطف پخش دوباره ئی تی به مناسبت سی امین سالگرد ساخت آن و همین طور نمایش نسخه سه بعدی پارک ژوراسیک به مناسبت بیستمین سالگرد اکرانش بوده است.

 

 

همچنین نمایش فیلم لینکلن در سال گذشته به جای گرفتن او در رده دوم این فهرست کمک کرده است.

 

اسپیلبرگ سهمی از درآمد شهربازی های کمپانی یونیورسال را نیز دارد.

 

ئی ال جیمز، نویسنده کتاب پرفروش "پنجاه سایه گری"، سایمون کاول، تهیه کننده موسیقی و داور برنامه های ایکس فاکتور و هوارد استر، مجری و بازیگر آمریکایی با ۹۵ میلیون در رده سوم فهرست قرار دارند.

 

مایکل بی، کارگردان، (۸۲ میلیون دلار) جری بروکهایمر، تهیه کننده سینما (۸۰ میلیون دلار) و تلویزیون، لیدی گاگا، خواننده (۸۰ میلیون دلار) نیز در میان ده نفر نخست این فهرست قرار دارند.

 

 

اپرا وینفری، مجری سرشناس آمریکایی با اینکه در میان ده نفر اول این فهرست قرار ندارد اما در فهرست دیگری که فوربز منتشر کرده است به عنوان قدرتمندترین چهره سرشناس دنیای هنر و سرگرمی معرفی شده است.

 

 

اما نکته جالب اینجاست که تمامی این افراد از بازیگران و هنرمندان هالیوودی آمریکایی هستند که خود قابل تامل است!

 

آنچه هالیوود به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی و فرهنگی ‌یهودی به تصویر می‌کشد، نوعی از سبک زندگی کاملاً مدرن و مادی و مصرف‌گرایانه است که نظیرش را فقط در سینمای آمریکا می‌توان سراغ گرفت و بس. اصالت لذت، روابط جنسی آزاد، مصرف‌گرایی، عدم تمایل به ازدواج، خشونت و قدرت‌طلبی از مؤلفه‌های اصلی این نوع سبک زندگی است.

 

باید به این مطلب اشاره کرد که آمریکا در حقیقت بدون هالیوود هیچ است؛ هرگاه آمریکا عزم جنگ می کند تا یکی از استراتژی های کلان خود رابه اجرا در آورد از هالیوود کمک می گیرد. در اینجاست که قائل به تفکیک حق و باطل می شود و در بیننده القا می کند که باید یکی را برگزیند. البته همیشه آمریکا خود را بر حق و مخالف خود را در جناح شیطان تلقی می کند  و می گوید: چون بر حقیم پس در قبال سرنوشت انسان ها هم مسئولیم و باید طغیان گر و تروریسم را در جای خود بنشانیم.

 

صهیونیست های آمریکایی در ابتدای ورود در صنعت هرزه نگاری و گسترش فحشا مانور زیادی دادند تا فرهنگ غالب را تضعیف و به انهدام اخلاقی و فساد فرهنگی بکشانند. یهودیان پرچم داران انقلاب جنسی بودند که آمریکا را وادار به اتخاذ یک دیدگاه لیبرال درباره مسائل جنسی کردند، که باعث ایجاد بحران های بزرگ اخلاقی شد. آنها بلوغ زود رس را در بین خانواده ها گسترش دادند تا بنیان خانواده را به فروپاشی بکشانند که البته در آمریکا به هدف خود دست یافتند. در یکی از پروتکل های دانشمند صهیونیست آمده است که: "ما باید مردم را به راههای گوناگون به لهو و لعب بکشانیم پس از آن مردم به تدریج نعمت اندیشه آزاد و مستقل را از دست می دهد و همگی با ما هم صدا می شوند. زیرا پس از آن ما تنها اعضای جامعه ای هستیم که شایستگی ارائه برنامه های فکری جدید را داریم و آنها پیرو ما می شوند".


اهداف هالیوود چندان از غایات نظام غرب دور نیست، هدف همان است. کندن بشر از آسمان و وابسته کردن او به زمین. به نوعی انسان ارزشگر و معطوف به فطرت را به انسانی مادی گرا ومشغول به عقل جزیی تبدیل کردن. یعنی محور توجه انسان را اصالت منفعت و اصالت لذت قرار دادن. که این لذت گاهی از طریق خشم، گاهی شهوت، زمانی از طریق وهم و یا به واسطه ترس تامین می شود. پس فرهنگ اصالت لذت اقتضا می کند سینما به همه ی حوزه ها بپردازد و اهداف مهاجم سکولاریزم زمینی را دنبال کند.


آمریکا به این اصل رسید که راه تسخیر قلعه از درون آن است، از این رو در فیلم های هالیوودی که به ظاهر برای سرگرم کردن تماشاچی ساخته می شود به تخریب اخلاقیات و جامعه می پردازد و با کار هنرمندانه و ایجاد صحنه های جذاب و مهیج، باورها و اعتقادات را به چالش نامشروع می کشاند.


صهیونیست این تیر زهر آلود خود را به سمت جوانان هدف گرفته است، تا آنها را از کار های اصلی بازدارد و به نوعی فکرها را به استعمار خود در آورد. و ما باید به عنوان جوانان جامعه برای درمان این درد بزرگ جهانی خود را به نور بصیرت و هوشیاری در مورد مسائل مهم مجهز کنیم.


  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 شهریور 1392 - 12:58

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد