ترفند جدید شبکه های وهابی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه های وهابی در ترفندی تازه، خود را مدافع امیرالمومنین ، امام حسن ، امام حسین و حضرت زهراء سلام الله علیهم اجمعین وانمود می کنند .

ترفند جدید شبکه های وهابی

 

عقیل هاشمی مجری شبکه کلمه اخیرا با ادعاهای مضحکی گفت : حضرت علی وحضرت زهرا و حضرت حسن از گنبد وبارگاه وتقیه وصیغه سرکیسه کردن مردم بری بودن بایستی گفت از اهل بیت پیامبر واز حضرت زهرا دفاع خواهیم کرد حتی اگر به قیمت جانمان باشد اجازه نخواهیم داد مویی از سر زهرا کم شود.


این حقه جدید در شبکه های وهابی در حالیست که وهابیت سعی دارد بین مردم و روحانیت شیعه شکاف ایجاد کند تا اذهان عمومی مخاطبین مسلمان را از فاصله موجود در بین اهل سنت و وهابیت تکفیری که سعی دارد به زور خود را سنی معرفی نماید دور کند.


این در حالیست که توهین عوامل شبکه های وهابی به اهل بیت  علیهم السلام به امر عادی تبدیل شده و بعضا از شدت عقد و کینه قادر به مخفی کاری نبوده و مستقیما به توهین می پردازند .


در پایان باید گفت رنگ زرد در ذات طلاست و با ذوب کردن و کوبیدن نمی توان زردی را از طلا جدا کرد ، روحانیت اصیل تشیع همواره مرزبانان دین بوده و خباثت دشمنان اهل بیت با این سلسله نشان از موفقیت انان در کار خود دارد .


دانلود
  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:6 مهر 1392 - 20:50

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد