مسیح علینژاد نمی‌تواند خانواده خودش را متقاعد کند چه رسد به مردم

عالم اهل سنت گفت: خانم مسیح علینژاد اگر بتواند خانواده خودش را [در مورد بی‌حجاب شدن] متقاعد کند پس می تواند بقیه را نیز متقاعد کند که نتوانسته است.

مولوی عزیز بابایی  مسیح علینژاد نمی‌تواند خانواده خودش را متقاعد کند چه رسد به مردم

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

به نقل از سایت پرسشگران دانشجویان اهل سنت ایران مولوی عزیز بابایی امام جمعه اهل سنت تهران در مصاحبه با این سایت در مورد مسیح علینژاد و تلاش وی برای ترویج بی‌حجابی در عه ایران بیان داشت: «خانم مسیح علینژاد اگر بتواند خانواده‌ی خودش را متقاعد کند پس می تواند بقیه را نیز متقاعد کند.»

 

در ادامه سئوال و پاسخ این عالم اهل سنت را در مورد مسیح علینژاد مشاهده می‌کنید:

 

پرسشگران: با توجه به این مشکلاتی که گریبانگیر عه اسلامی شده خیلی ها خارج از ایران در زمینه فرهنگی شروع به فعالیت کردند و به دنبال جذب جوانان ما هستند برای مثال هم میتوان به کمپین چهارشنبه های سفید که توسط مسیح علینژاد راه اندازی شده اشاره کرد نظر شما در این مورد چیست؟؟

 

مولوی عزیز بابایی : طبیعی است آن افرادی که خارج از کشور هستند اسلام و شعائر اسلامی برای آن ها خوشایند نیست. هزینه های میلیاردی می­کنند. حال این خانم مسیح علینژاد اگر بتواند خانواده خودش را متقاعد کند پس می تواند بقیه را نیز متقاعد کند مثلا اگر مادرش خواهرش و .. را متقاعد کند بقیه را نیز می توان متقاعد کند که متقاعد هم نشدند تا آن جایی که من میدانم. جوانان ما باید بدانند که دین ما همه چیز ماست و می دانند حال شاید فریب بعضی از مطالب را  بخورند ولی ما مسلمان هستیم و به اسلام زنده هستیم و افتخارمان هم این است که بزرگانی همچون حضرت پیامبر حضرت ابوبکر حضرت امام حسین و.. داریم و جوانان ما مشخص است که از این بزرگان دور نیستند ولی ممکن است به خاطر بعضی از مسائل اقتصادی و اجتماعی به دنبال چنین مسائلی بیوفتند.

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:11 مهر 1397 - 21:01

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد