رقص و پایکوبی در محرم، رسوایی تکراری شبکه من و تو +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه من و تو با شروع ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان برنامه های توهین آمیز خود را گسترش داده است.

رقص و پایکوبی در محرم، رسوایی تکراری شبکه من و تو +عکس

  

دیلی اکسپرس نوشت: عزاداری بر سیدالشهداء (ع) و بر سوگ نشستن برای آن حضرت این روزها بین المللی شده و دیگر دین و یا آیین خاصی را نمی شناسد. بیشتر مردم در سراسر جهان و با ادیان مختلف در سوگ آن حضرت می نشینند و به وجود مقدس حضرتش ادای احترام می کنند.

 

کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و با آغاز ماه محرم یکپارچه سیاه پوش گردیده است و تقریبا تمام مردم ایران از مسلمان گرفته تا اقلیت های مذهبی در حال و هوای عزاداری بر اباعبدالله الحسین (ع) می باشند.

 

اما در جهتی کاملا معکوس با این حرکت جهانی، شبکه لندن نشین من و تو با شروع ایام محرم، توهین به این ایام مقدس را در دستور کار خود قرار داد و با پخش برنامه هایی سراسر ابتذال و بی بند و باری به پایکوبی و شادی در این ایام پرداخت.

 

این در حالی است که من و تو از ابتدای فعالیت خود، مدعی بود احترام به همه عقائد و تفکرات، شعار اصلی آنها در عرصه رسانه ای است.

 

با این حال، بررسی رفتار آنها در سطح رسانه ای نشان می دهد در گفتار شان صادقند یعنی با هر فرقه و مرامی سر سازش دارند و برای تبلیغ آن اگر چه در موضع تهمت و بدبینی هم قرار بگیرند حاضرند هزینه بپردازند ولی کار آنها یک استثناء دارد، دشمنی با فرهنگی شیعه، این نشان می دهد آنها در کنار دیگر رسانه های جهت دار مانند رسانه های بهائیت، مسیحیت تبشیری، وهابیت، سلطنت طلبان، گرچه تقسیم کار کرده اند اما هدفی واحد دارند. زدودن فرهنگی شیعه از ایران و جهان.

 

تضاد در گفتار و رفتار من و تو به گونه ای می باشد که این شبکه در مدت فعالیتش به تبلیغ و معرفی تمامی مراسم ها و عقائد غربی از جمله آیین یهودیت، بهائیت، جشن هالووین، ازدواج همجنس بازان، فستیوال آب جو در لندن و ... پرداخته است؛ اما وقتی  نوبت به عقائد مردم ایران می رسد، نه تنها با مردم ایران همصدا نشده بلکه عقائد و احساسات آنان را با پخش برنامه هایی مبتذل مثل "زیباترین دختر جهان" مورد اهانت قرار می دهد.

 

تحرکات فوق در حالی است که شبکه من و تو در کنار آنها، این روزها به شدت در فضای مجازی به تبلیغ کنسرت شاهین نجفی و محسن نامجو پرداخته است. افرادی که دشمنی شان را با توهین به اهل بیت علیهم السلام به مردم ایران ثابت کرده اند.


ناگفته نماند که مردم شریف ایران در حوادث سال 88 و در پاسخ به رقص و پایکوبی عده ای در روز عاشورا و خلق حماسه نهم دی نشان داده اند که کسی نمی تواند به سید و سالار شهیدان توهین نماید و آنان نظاره گر باشند.

 


 

 


  • بولتن نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:20 آبان 1392 - 22:35

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد