16 هزار واحد مسکونی در 22 پروژه طرح یهودی سازی قدس را تکمیل می‌کند

سال جاری میلادی سال شدت گرفتن طرح‌های یهودی سازی قدس شریف لقب گرفته و رژیم صهیونیستی قصد دارد، جنگ خود علیه این شهر را با پروژه‌های مصوب جدید به سرانجام برساند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، رسانه‌های فلسطینی خبر دادند، رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی 22 پروژه شهرک سازی و اسکان مهاجران در قدس را به تصویب رسانده است تا جنگ جمعیتی در این شهر را به نفع خود پیش ببرد.

سازمان صهیونیستی "عایر عامیم" که در امور قدس تخصص دارد، در گزارشی اعتراف کرد: از آغاز سال جاری میلادی 22 پروژه توسعه شهرک سازی به تصویب رسیده است که در قالب آن 16  هزار و 60 واحد مسکونی در این شهر احداث می‌شود، در حالی کابینه نتانیاهو دستور از از سرگیری احداث 3 هزار و 412 واحد مسکونی دیگر را هم در این شهر صادر کرد.

به اعتراف این سازمان، پیشرفت شهرک سازی در شهر قدس به شکل بی سابقه‌ای سرعت گرفته است به نحوی که ماه آینده میلادی نیز قرار است طرح احداث بیش از 7 هزار واحد مسکونی جدید دیگر نیز در قدس مورد بررسی قررا بگیرد.

این سازمان صهیونیستی همچنین فاش کرد، آنچه که به نام قدس بزرگ نام گرفته و اسرائیل به دنبال تحقق آن است بدون توسعه شهرک‌های پیرامونی قدس و مرتبط شدن آنها با هسته اصلی شهر جهت یک دست شدن و شکل گیری یک شبکه واحد از ارتباطات شهر سازی امکان پذیر نیست.

در مقابل رئیس هیئت مبارزه با یهودی سازی در قدس روند شهرک سازی توسط رژیم صهیونیستی را در راستای وعده‌های رهبران ائتلاف حاکم به ویژه ایتمار بن گویر به رای دهندگان صهیونیست برای سرعت بخشیدن به شهرک سازی و فیصله دادن جنگ جعیتی در قدس اعلام کرد.

ناصر الهدمی رئیس هیئت مبارزه با یهودی سازی قدس که با خبرگزاری فلسطینی صفا گفتگو می‌کرد افزود: رژیم اشغالگر جمعیت 40 درصدی فلسطینیان در قدس شریف را خطری برای ادامه بقای خود می‌بیند از اینرو همواره تلاش می‌کند تا مانع از حفظ هویت اسلامی و عربی قدس شود.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 خرداد 1402 - 0:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد