دبیر کل جهاد اسلامی: آنچه در جنین رخ داد به جنگ وحدت جبهه‌ها مرتبط است

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امشب اعلام کرد، آنچه که در جنین امروز شاهد آن بودیم، ادامه جنگ چند جبهه‌ای است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی با شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد، درگیری امروز در جنین اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در جریان آن 7 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح‌های بسیار پیش پا افتاده مقاومت منهدم شدند که خود یک دست آورد بسیار مهم است، ما از تهدیدهای اشغالگران نمی‌هراسیم، سن من از 70 سال گذشته است در این سن دیگر نمی‌توانم نگران چیزی باشم و شهادت برای من یک موهبت و هدیه الهی خواهد بود.

او افزود: با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران دیدار مهمی با حماس داشتیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر آنکه سفرش به ایران در زمانی مهم و پس از نبرد مقاومت فلسطین به نام انتقام آزادگان انجام شد، گفت: در حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جنبش حماس دیدار مهمی انجام دادیم.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که گروه‌های دیگر محور مقاومت در تهران حضور یابند چون ایران می‌خواهد از طریق این دیدارها این پیام را ارسال کند که هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد.

النخاله تصریح کرد: اسرائیل با صراحت اعلام کرد که می‌خواهد جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهد و در همین چارچوب سه نفر از فرماندهان جنبش را ترور کرد. جنبش جهاد اسلامی با نبرد انتقام آزادگان به تجاوز اسرائیلی پاسخ داد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: ترور شماری از فرماندهان مقاومت هرگز پشت مقاومت را نمی‌شکند؛ بلکه همواره منجر به تقویت مقاومتمی گردد. رژیم صهیونیستی می‌کوشد با ترور فرماندهان مقاومت بر روحیه آن تاثیر بگذارد.

النخاله در ادامه تصریح کرد: مقاومت به رغم شهادت صدها نفر همچنان علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد. شهادت ما را تقویت می‌کند. این امر غافلگیر کننده‌ای نیست، بلکه بخشی از زندگی ماست.

وی خاطر نشان کرد: به اصرار رژیم صهیونیستی طرف‌های زیادی برای تحقق آتش بس مداخله کردند. علاوه بر آن رژیم صهیونیستی کوشید با هدف قرار دادن غیرنظامیان مقاومت را تحت فشار قرار دهد. وجه تمایز ملت فلسطین رزمندگان شجاع آن و فداکاری شان در صحنه‌های نبرد است. ما توانستیم بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها را راهی پناهگاه‌ها کنیم.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:29 خرداد 1402 - 22:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد