تمجید حزب الله لبنان از عملیات مقاومت فلسطین در رام‌الله

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در جنین، عملیات شهرک «عیلی» را مورد ستایش قرار داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تجاوز دیروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و جنایات مکرر و مستمر رژیم صهیویستی علیه جنین و اردوگاهش را به شدت محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما مقاومت قهرمانانه مبارزین در جنین و برادران مجاهدی که رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد را مورد ستایش قرار می‌دهیم، مقاومتی که سیلی دردناکی به صهیونیست وارد کرده و باعث شد تا ساعت‌ها صهیونیست‌ها از خارج کردن خودروهای سوخته خود از صحنه درگیری عاجز بمانند.

حزب الله در ادامه بیانیه خود عملیات امروز در شمال رام الله را هم مورد ستایش قرار داده و تاکید کرد، عملیات شهرک عیلی در شمال رام الله که منجر به هلاکت چند نظامی صهیونیست و زخمی‌شدن تعداد دیگری شد، بیانگر آمادگی مقاومت و توانمندی‌اش در وارد کردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیست و پاسخ به جنایات این رژیم در مکان و زمانی که خود انتخاب می‌کند، است.

به گفته حزب الله، درگیری‌های دیروز و امروز هوشیاری مقاومت فلسطین و حضور دائم آنها را برای دفاع از ملت فلسطین و مقدساتش را به اثبات رسانده و نشان می‌دهد که ظرفیت رویارویی با ابزارهای پلید دشمن صهیونیستی را داشته و می‌تواند به این دشمن درس‌های فراموش ناشدنی را بدهد، تا از این پس برای دست زدن به هر حماقتی چند بار فکر کند.

حزب الله در پایان این بیانیه به روح پاک شهدای  مقاومت درود فرستاده و از خداوند برای مجروحین آرزوی شفای عاجل و برای ملت مقاوم فلسطین آرزوی عزت و پیروزی کرد.

ابعاد و اهمیت راهبردی عملیات «جنین»/ ابتکارهای مقاومت ارتش اسرائیل را زمین‌گیر کرد
تحلیل تحولات فلسطین|عملیات «جنین» بیانگر انتقال از عملیات فردی به عملیات جمعی در «کرانه باختری» است
الگوگیری جوانان فلسطینی از حزب‌الله؛ معادله جدیدی که «جنین» ترسیم کرد
شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری/ تمسخر متجاوزان در خیابان‌های جنین
رسانه‌های عبری: عملیات جنین پیچیده و ارتش اسرائیل تا ساعت‌ها مقابل مقاومت زمین‌گیر بود

 

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:31 خرداد 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد