مجازت نظامیان اسرائیلی به دلیل ابراز خوشحالی!

بعد از عملیات شهادت طلبانه دیروز در کرانه باختری که منجر به هلاکت چهار نظامی ارتش رژیم اسرائیل شد، ارتش این رژیم اعلام کرد که نظامیان عرب (دروزی‌های فلسطین) را که از این عملیات خوشحالی کرده بودند، مجازات می‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، ارتش رژیم صهیونیستی 5 نظامی خود را به دلیل ابراز حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی و زخمی شدن 7 نظامی ارتش اسرائیل در جریان درگیری‌های روز دوشنبه در شهر جنین بازداشت کرد.

بر اساس گزارش سایت عبری خبرگزاری ، ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت 5 سرباز ارتش این رژیم به دلیل حمایت از فلسطینیان و گروه‌های مقاومت در جریان درگیری اخیر در شهر جنین خبر داد.

5 نظامی عرب تبار ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ساعاتی پس از وقوع درگیری‌های شدید میان ارتش این رژیم و گروه‌های مقاومت فلسطین در شهر جنین در کرانه باختری ضمن ابراز شادمانی از زخمی شدن 7 نظامی صهیونیستی در کمین گروه‌های مقاومت، حمایت خود را از مردم فلسطینی ساکن در شهر جنین و گروه های مقاومت فلسطینی ابراز کردند.

این 5 نظامی در جریان این ویدئو با شادمانی ابراز می دارند: «زنده باد پروردگار فلسطین و اسرائیل هم به جهنم برود».

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , اردوگاه جنین ,

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با تایید خبر دستگیری این 5 سرباز اعلان کرد این افراد در حال حاضر تحت بازجویی واحدهای ذیربط در ارتش اسرائیل قرار دارند. وی در ادامه افزود افراد مزبور پس از طی مراحل بازجویی با شدیدترین مجازات ممکن تنبیه خواهند شد.

نظامیان رژیم اسرائیل دوشنبه این هفته (29 خرداد) به اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسطین یورش بردند که در نتیجه این حمله، هفت فلسطینی از جمله افراد غیرنظامی به شهادت رسیدند و نزدیک به 100 تن دیگر نیز زخمی شدند.

تحول مهم در این یورش، کمین افتادن نیروهای رژیم اسرائیل در ابتدای عملیات بود که خودروی نفربر زرهی آن‌ روی بمب کنارجاده رفت و خسارت جدی دید و از کار افتاد و هفت نظامی رخمی شد که رژیم اسرائیل مجبور شد با بالگرد آن‌ها را به بیمارستان منتقل کند.

دیروز سه شنبه عصر دو فلسطینی در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین در یک پمپ بنزین بین راهی (بین نابلس و رام الله) واقع در شهرک عیلی به سمت صهیونیست‌ها آتش گشودند که در جریان آن چهار صهیونیست به هلاکت رسید و دو تن دیگر زخمی شدند.

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری/ تمسخر متجاوزان در خیابان‌های جنین
کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 7 نظامی صهیونیست زخمی شد

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:31 خرداد 1402 - 11:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد