کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 6 نظامی صهیونیست زخمی شد

یورش نظامیان رژیم اسرائیل به جنین منجر به زخمی شدن 18 فلسطینی شد و در جریان این یورش خودروی نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مبارز فلسطین افتاد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین کار دست آن‌ها داد و باعث زخمی شدن دستکم پنج نفر از متجاوزان شد.

بنا به گزارش‌های منتشر شده، 6 نظامی رژیم اسرائیل در نتیجه کمین مبارزان فلسطینی در جنین واقع در کرانه باختری زخمی شده‌اند. وب سایت واللا عبری زخمی شدن نظامیان را تأیید کرد و نوشت که زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده است. بنا به این گزارش، چند بمب تعبیه شده بر سر راه خودروی گشت صهیونیست‌ها منفجر شده است.

کرانه باختری , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

ارتش رژیم اسرائیل بدون اشاره به زخمی‌های خود، صرفا از زخمی شدن 18 فلسطینی در این یورش خبر داده است. گفته می‌شود در این یورش، چند دستگاه خودروی نظامی  ارتش صهیونیستی در اثر انفجار بمب خسارت دیده است.

افزایش زخمی‌ها یورش صهیونیستها به جنین به 22 نفر

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد زخمی‌ها در یورش امروز صهیونیست‌ها به جنین خبر داد و اعلام کرد، 22 نفر در جریان این یورش زخمی شده‌اند که حال 5 تن از آن‌ها وخیم است.

شهادت یک فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به جنین

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یکی از 5 نفری که در اثر یورش نظامیان صهیونیست به جنین شدیدا زخمی شده بود، به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیرو و  استحکامات بیشتری به جنین ارسال می‌کند

در پی ایستادگی شجاعانه جوانان مبارز فلسطینی در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و زخمی شدن چند نظامی رژیم، منابع عبری از گسیل نیرو و  استحکات به سمت این اردوگاه برای سرکوب مبارزان فلسطینی خبر دادند.

تداوم درگیری‌های شدید در جنین

ارتش رژیم اسرائیل بعد از تشدید درگیری‌ها در جنین اقدام به گسیل نیروهای بیشتر به این منطقه از  کرانه باختری فلسطین کرده است.

تیراندازی به بالگرد صهیونیستی با مسلسل

گردان جنین وابسته به سریا القدس جهاد اسلامی فلسطینی از تیراندازی به سمت بالگرد متجاوران صهیونیست در جنین خبر دادند که در نتیجه این اقدام، بالگرد آسمان منطقه را ترک کرد.

طی هفته اخیر صهیونیست‌ها گزارش دادند که سران رژیم اشغالگر از تبدیل کرانه باختری به غزه‌ای دیگر و از دست خارج شدن کنترل این منطقه به هراس و نگرانی افتاده‌اند و به دنبال حملات گسترده به این منطقه هستند.

رسانه عبری: نسل جدید مقاومت در کرانه باختری به معضلی برای ارتش اسرائیل تبدیل شده است
هراس صهیونیست‌ها از تبدیل‌شدن کرانه باختری به غزه‌ای دیگر

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:29 خرداد 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد