آخرین موضوعات مهدوی را از سامانه پیامکی «طرح انتظار» دریافت کنید

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سامانه پیامکی «طرح انتظار» با هدف پوشش دادن آخرین اخبار مهدوی و ارائه سبک زندگی منتظرانه از سوی پورتال جامع مهدویت راه‌اندازی شد.

 

همزمان با فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) سامانه پیامکی «طرح انتظار» با هدف ارسال آخرین اخبار مهدویت از سوی معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و پورتال جامع مهدویت راه‌اندازی شد.

در واقع این سامانه پیامکی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت به کسانی که علاقه‌مند به دریافت پیامک‌های مهدوی در موضوعات مختلف سبک زندگی منتظرانه، وظایف فرد منتظر، تربیت نسل منتظر، مهدویت و آخرالزمان و .. هستند، راه اندازی شده است.

علاقه‌مندان جهت دریافت این پیامک‌ها کافی است عدد 313 را به شماره 201114 پیامک کنند، البته هزینه هر پیامک دریافتی 500 ریال است.

به گزارش فارس، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سال 1379 با موافقت مقام معظم رهبری بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام محسن قرائتی و همکاری برخی شخصیت‌های علمی و فرهنگی تأسیس شد، این بنیاد در سال 1380 با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در سطح جامعه (به ویژه نسل جوان و فرهیخته) و تربیت مبلغ، پژوهشگر و مدرس مباحث مهدویت و به منظور تدارک پشتوانه علمی و فرهنگ برای فعالیت‌های فرهنگی خود و دیگران – با کسب مجوز از شورای عالی حوزه علمیه قم – مرکز تخصصی «امامت و مهدویت» را در قم راه اندازی کرد و با طراحی و راه‌اندازی سامانه پورتال جامع مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در فضای مجازی موضوعات مهدوی مطرح شده است.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:17 دی 1392 - 14:29

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد