دانلود بازی کم حجم(هواپیمای انتظار)

(بسم االه الرحمن الرحیم)

مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به تغییرات انجام شده در پورتال جامع مهدویت،‌ ابراز داشت: هم اکنون پورتال از بُعد خبری به بُعد اطلاع‌رسانی و درج پیوندهای مهدوی تغییر محتوا داده است و این نشان می‌دهد که گام به گام به اهداف از پیش تعیین شده در پورتال مهدویت نزدیک‌تر می‌شویم.

وی درباره پیوندهای جدید در پورتال گفت: در پیوند‌های «مهدویت در مدارس»، «مهدویت در دانشگاه» و «مهدویت در حوزه» کاربران مهدوی می‌توانند آخرین رویدادهای علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی مربوط به مهدویت را مشاهده کنند.

دریس همچنین از امکان دانلود مجله‌های مهدوی در پورتال خبر داد و بیان داشت: نزدیک به ۳۵ شماره از فصلنامه «انتظار»، ۴۰ شماره از دو ماهنامه «امان» و ۳ شماره از نشریه «سه ‌یک ‌سه» ویژه نوجوانان و جوانان در پورتال قرار داده می‌شود.

وی یکی از فعالیت‌های آتی پورتال را آماده شدن مخزن پرسش تا قبل از نیمه شعبان بیان کرد و ادامه داد: یکی از فعالیت‌های بنیاد در خصوص نشر معارف مهدوی، تهیه پوستر مهدویت است که علاقه‌مندان جهت استفاده از این پوسترها می‌توانند به نشانی اینترنتی mahdiphoto.com مراجعه کرده و اولین سری از پوسترهای مهدویت را با عنوان «موعود در قرآن» را دانلود کنند.

بازی کم‌حجم «هواپیمای انتظار»

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همچنین از تولید بازی‌های مهدوی توسط بنیاد خبر داد و افزود: به دلیل اقبال عمومی نوجوانان و جوانان به بازی‌های رایانه‌ای بنیاد تصمیم گرفت بازی‌های رایانه‌ای مهدویت را تولید کند که نخستین بازی «هواپیمای انتظار» بر پایه فلش تولید شده است که از این لینک قابل دریافت است.

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:9 اردیبهشت 1392 - 14:36
دسته : اخبار

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد