بی غیرتی مردان که دیگر تقصیر جمهوری اسلامی نیست +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


مجری شبکه پی دی اف(pdf)، با اعلام آماری از طلاقدر کشورمان، به نقل از مدیر کل امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی گفت: «از هر چهار ازدواج، یک ازدواج به طلاق می انجامد؛ یعنی از هر چهار عروسی که برگزار می شود، یکی هزینه اضافی انجام داده است.»



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید



وی با انتقاد از بالا بودن آمار طلاق در کشور، به آمار دیگری درباره تن فروشی برخی از زنان متأهل پرداخت و با اظهار تعجب از بی غیرتی برخی مردان که خانواده خود را رها کرده اند، افزود: «ما ایرانی ها به غیرت معروف هستیم؛ من قصد سیاه نمایی ندارم و هدفم از اعلام این اخبار تنها این است که کمی به خود بیاییم. برخلاف برخی که می خواهند ما را بد و بدبخت معرفی کنند، من از روی دلسوزی این خبرها را می خوانم.»



مجری این شبکه تصریح کرد: «هنوز در دنیا بهترین مردم را داریم؛ اما همین مقدار بدی که امروز وجود دارد هم برای ما ایرانی ها نباید باشد.»



وی همچنین به غیرت مرد ایرانی اشاره کرد و از مخاطبین خواست مشکلات موجود فرهنگی را به گردن یکدیگر نیندازند. وی گفت: «وقتی انسان می شنود برخی زنان شوهر دار روابط نامشروع برقرار می کنند، ناراحت می شویم. چرا باید بعضی مردها و شوهرها بی تفاوت و بی غیرت باشند. نگوئید تقصیر حکومت و دولت و مسؤولین است؛ کدام دولت یا حکومتی می تواند وارد زندگی خصوصی ما شود و بگوید چطور با هم رفتار کنید یا به یکدیگر وفادار نباشید.»



این مجری در پایان سخنانش دلیل این ناهنجاری ها را توضیح داد: «دلیلش این است که ما به فکر نیستیم و بی حوصله شده ایم و سر و گوشمان می جنبد و جامعه را به این شکل در آورده ایم که دختر ده، دوازده ساله، دوست پسر دارد. سرگرم سریال ها و فیلم ها شده ایم و تربیت فرزندانمان بی اهمیت شده است.»




  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:29 تیر 1391 - 11:54

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد