ارتش پنهان علیه مردم ایران

(سبم الله الرحمن الرحیم)
شهرام همایون، مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای سلطنت طلب کانال یک، در واکنش به انتقاد بینندگان این شبکه از تلویزیون "جم" مبنی بر پخش سریال های ضد اخلاقی با موضوعات روسپیگری و...به بررسی اهداف اینگونه شبکه ها پرداخت.

ارتش پنهان علیه مردم ایران

 

همایون با اشاره به عواقب خطرناک اینگونه سریال ها گفت: «کاری که این سریال ها در ایران انجام می دهد از کاری که بمب اتم در ژاپن کرد، عوارضش بیشتر و خطرناک تر است.»


وی با اشاره به مخاطبین اینگونه سریال ها افزود: «جوان ها نمی دانند چه بلایی بر سرشان می آید. آن ها نمی دانند این گونه شبکه ها با حداقل هزینه زندگی آن ها را نابود می کنند. تلویزیون هایی که این گونه سریال ها را در داخل ایران پخش می کنند، در حقیقت یک مرکز پخش ویروس ضد اخلاقی در جامعه هستند.»


شهرام همایون با اشاره به منابع مالی تلویزیون های ماهواره ای ادامه داد: «باید منبع مالی هر تلویزیونی مشخص باشد. به چه دلیل یک کمپانی برای ما تلویزیون درست کرده و فیلم پخش می کند؟ چرا این تلویزیونی که نه آگهی دارد، نه از مردم پول جمع می کند و نه برنامه می فروشد، همیشه پابرجا است؟ از کجا پولش می آید؟»


وی در خاتمه با اشاره به دیگر تلویزیون ها همانند شبکه هایی که عربستان حامی مالی آنهاست، تاکید کرد: «چرا عربستان سعودی باید پول خرج کند و یک تلویزیون برای مردم ایران راه بیندازد. در واقع این تلویزیون ها ارتش پنهان هستند.»

  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:6 بهمن 1392 - 14:54

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد