تبلیغات تلویزیونی فیلم «۳۰۰» با آهنگ شیطانی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

همزمان با شروع شمارش معکوس اکران فیلم ضدایرانی «۳۰۰»، تبلیغات تلویزیونی این فیلم با ترانه‌‌ای قدیمی از آلبوم «پارانوئید» متعلق به گروه انگلیسی «بلک سبث» درباره تجمع شیاطین و جادوگران از برخی شبکه‌های تلویزیونی آمریکا پخش می‌شود.

 

پس از گذشته حدود 8 سال از نمایش فیلم ضد ایرانی «300»، کمپانی صهیونیستی برادران وارنر، مدتی است که ساخت قسمت دوم از این فیلم را نیز به پایان رسانده و قرار است 7 مارس آن را اکران کند.

اکنون که شمارش معکوس اکران این فیلم با نام «300: قیام یک امپراطور» آغاز شده، تبلیغات این فیلم به صورت گسترده در شبکه‌های تلویزیونی و سینماهای آمریکا آغاز شده است.

نکته جالب توجه این است که تبلیغات تلویزیونی این فیلم از برخی از شبکه‌های آمریکا با ترانه‌ای‌ کلاسیک از گروه موسیقی «بلک سبث» با نام «خوک‌های جنگ» پخش می‌شود.

به گفته خوانندگان گروه «بلک سبث»، این ترانه‌ای نه درباره سیاست که درباره تجمع شیاطین و جادوگران برای همخوانی جادوهای سیاه بر دنیاست.

به گزارش فارس، فیلم ضد ایرانی «300» به کارگردانی «زاک اسنایدر» زمانی‌که در سال 2006 میلادی به نمایش درآمد، جنجال زیادی به پا کرد.

علی‌رغم آنکه این فیلم مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و حتی برخی از رسانه‌های غربی به این مسئله که این فیلم یک تحریف تاریخی کامل است، اعتراف کردند ولی نه تنها سازندگان این فیلم را متنبه نکرد، بلکه آن‌ها بار دیگر درصدد ساخت قسمت جدید این فیلم برآمدند.

قسمت جدید این فیلم که تا چندی پیش «300: نبرد آرتمیشیا» نام داشت، پس از آن به «300: قیام یک امپراطور» تغییر نام یافت.

قسمت جدید از فیلم «300» که «نوآم مارون»، کارگردان فیلم «یک روز خوب برای مرگی سخت»، ساخت آن را به عهده دارد، قرار است 7 می سال میلادی جاری به نمایش درآید.

این فیلم که داستان آن کاملا در ادامه قسمت اول ساخته شده، درباره مبارزه دریایی آتنی‌ها با خشایار‌شاه است.

«قیام یک امپراطور» همچون قسمت قبلی فیلم، بر اساس کمیک بوکی از «فرانک میلر» ساخته می‌شود.

اگرچه کمیک بوک «300» دارای دو جلد است ولی مشخص نیست که «میلر» آن را به همین دو قسمت محدود کرده و یا آنکه قرار است آن را ادامه دهد؟!

در فیلم جدید 300، همچون قسمت قبل، «رودریگو ساناتورو» نقش خشایارشا را به عهده دارد.

دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از: «اوا گرین»، «جک اُکونل»، «اندرو تیرنان» ، «کالان مالوی»، «اندرو پلیوین».


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 بهمن 1392 - 14:39

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد