فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن

(بسم الله الرحمن الرحیم)

کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» تحلیلی پیرامون نفرت، نفرین و مرگ دشمنان بشریت در قرآن و روایات تألیف «اسدالله محمدی‌نیا» منتشر و روانه بازار نشر شد.

 

کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» دربردارنده پنج فصل نظیر «علت مرگ بر دشمنان و آمریکا؟!»، «نفرین و لعن و طلب مرگ برای دشمنان توسط پیامبران در قرآن کریم»، «نفرت و نفرین اهل بیت (ع) از ظالمان»، «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب» و «علت لعن و مرگ بر دشمنان (آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ...)» دارد.

از بخش‌های این کتاب هم می‌توان به «مستکبر و شیطان بزرگ در قرآن کریم»، «مرفهین بی‌درد کیانند؟!»، «مرگ بر افکار باطل و خرافی»، «حضرت علی (ع) نسبت به برادرش»، «لعنت دائمی بر خواص منحرف»، «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره)»، «آرزوی مرگ گفتن بر آمریکا در کل جهان» و «شعار (مرگ بر آمریکا) در کلام رهبر فرزانه انقلاب»، اشاره کرد.

در کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» درباره «مرفهین بی‌درد کیانند؟!»، می‌خوانیم: در قرآن کریم روی یکی از کسانی که تأکید شده مُترفین و مرفهین و ثرتمندان بی‌درد هستند، افرادی که در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند و غافل و بی‌خبرند از اینکه توده مردم چگونه در سختی به سر می‌برند.

همین مرفهین بی‌درد بودند که در برابر پیامبر ایستادند و بزرگترین مانع راه خدا و سعادت بشر بودند و همین‌ها بودند که مورد لعنت و غضب خداوند قرار گرفته‌اند و به عذاب ابدی گرفتار شدند.

امروز هم همین بی‌دردها بزرگترین مانع راه رشد انقلاب و منشأ فشار اقتصادی بر عموم مردم هستند و هماهنگ با مرفه بی‌درد جهان، یعنی آمریکا هستند. همان‌هایی که وقتی ایران اسلامی مورد هجوم جنایتکاران غرب و شرق قرار گرفت، بی‌تفاوت از کنار آن گذشتند و چه بسا از انقلاب هم طلبکار بودند و شهید و شهادت و مقدسات را به باد استهزاء گرفتند و امروز هم در جنگ نرم و فرهنگی جاده صاف کن دشمن‌اند و یا مزدور بیگانگان هستند.

 

در بخش دیگری از این کتاب درباره «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره)»، می‌خوانیم: حضرت امام (ره) در طول پیروزی انقلاب و عمر با برکت‌شان بارها نفرت و انزجار خود را از آمریکا بیان کردند. اینک به جملاتی از آن امام راحل عظیم الشأن (ره) توجه کنید:

آمریکا ظالم و ستمگر

«لکن تا حالا هم همین کشورهایی که می‌گویند ما مسلمان هستیم و اسلامی هستیم و اسلامی هستیم، تا حالا هم ما را با اسرائیل همدست می‌دانند! ما که از اول آمریکا را ظالم می‌دانستیم و ستمگر می‌دانستیم و کشور خودمان را در دامان او به واسطه خیانت حکومت سابق اینجا، در دامن او می‌دیدیم هست، مخالفت کردیم با او، مردم قیام کردند و «مرگ بر آمریکا» گفتند و عمل هم کردند و آن لانه جاسوسی را هم گرفتند و عذرشان را خوب خواستند. همه رفتند سراغ کارشان، تا امروز هم به ما گفته می‌شود که اینها با آمریکا همدست‌اند».

مقایسه بین قبل و بعد از انقلاب

«این را مقایسه کنید با حالا و پاسداران عزیز ما و ارتش ما و ... چه شد که آن وقت آن طور بود. در مقابل اجنبی آن طور زبون بودند و این وقت این طور است که جوان‌ها در مقابل آمریکا ایستادند و شعار می‌دهند و می‌گویند که «مرگ بر آمریکا».

انتشارات «سبط اکبر (ع)» کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» را در 76 صفحه و با قیمت 2500 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

  • فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:18 بهمن 1392 - 20:06
دسته : اخبار - کتاب

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد