باز هم بازی ضد ایرانی/ Arma3 طرح حمله به ایران +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)


هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.


قابل ذکر است چند ماه پیش نیز شرکت ubisoft بازی با نام (گوست رکون) "سرباز آینده" منتشر کرده بود که ضد ایرانی بودن آن به راحتی قابل درک بود.



این بازی همانند بتلفیلد3 برای سه کنسول pc،ps3 و xbox360 به بازار عرضه شده و فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا به خصوص انگلستان داشته است، و حدود 3 هفته صدر جدول فروش هفتگی در انگلستان بوده.


هدف این بازی که از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار بوده، تخریب نام ایران و تروریست خواندن سپاه پاسداران و نیروهای سپاه قدس است.


اکنون می خواهیم بازی ضد ایرانی دیگری را به شما معرفی کنیم که هنوز سرو صدا هایش بلند نشده است.


این بازی از جمله بازی های قدرتمند اکشن به حساب می رود که گرافیک و گیم پلی بسیار زیبایی را دارا است، همانطور که از نام آن پیداست این قسمت، سری سوم مجموعه به حساب می رود.


گیم پلی آن چیزی شبیه به سری call of duty می باشد و تنها برای pc عرضه می شود.



هنوز اطلاعات کاملی از این بازی منتشر نشده به جز چند عکس و چند دقیقه ای تریلر به نمایش در آمده در نمایشگاه های e3 و gamescom که از بزرگترین نمایشگاه های بازی های کامپیوتری می باشند. نمایشگاه e3 هر ساله در آمریکا و نمایشگاه gamescom هر ساله در آلمان برگزار می شود. که وسعت e3 از gamescom بسیار بیشتر است.



قابل ذکر است، این بازی در این دو نمایشگاه و چند جای دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته و مورد تشویق منتقدان و امتیاز دهندگان نمایشگاه ها نیز شده است، و امتیاز دهندگان آنرا به عنوان بهترین های به نمایش در آمده در نمایشگاه انتخاب کرده اند.


موضوعی که در این بازی برای ما جالب به نظر می رسد و توجه مارا بر انگیحته در این است که ساخت آن بسیار برای دولت انگلستان اهمیت دارد و به شرکت سازنده اعلام کرده با تمام قدرتش به ساخت آن بپردازد و دولت نیز آنهارا چه از نظر مالی و چه از نظر امکانات و نیروهای متخصص و با تجربه کمک خواهد کرد.



هدف از این همه پشتیبانی و سرمایه گذاری در این است که، پروژه ها و دروغ پردازی های خودشان را علیه جمهوری اسلامی ایران خیلی دقیق تر و طبیعی تر عرضه و بار دیگر به دروغ بگویند ایران یک خطر بزرگ به شمار رفته و باید نابود شود.


با تکمیل شدن اطلاعات بازی و عرضه آن شمارا نیز در جریان جزئیات قرار خواهیم داد.




  • منبع: زلال نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:4 شهریور 1391 - 14:46

نظر شما...
    • serpico

      دوستان عزیز تیم ما یک سرور برای بچه های ایران با پینگ ۱۵ راه اندازی کرده که در آرما ۳ شما میتوانید سرچ کنید TFIR یا به سایت http://www.arma-3.net بروید که این هم مال تیم بچه های ایران هستش .
      این هم لینک دانلود مستقیم بازی در سرور ما به صورت مستقیم
      http://arma-3.net/Arma3_En_iso_file_6.68Gb.iso
      تیم اسپیک این سرور به آدرس آی پی ۲۱۳.۱۶۵.۸۷.۲۰ هستش که بدون پسورد میتوانید کانکت بشین و با دوستان خود در این بازی مستقیم صحبت کنید .
      هزینه این سرور ماهی ۲۵۰ یورو هستش که تیم ما به صورت شخصی پرداخت میکند و هزینه ای برای شما ندارد. لطفاً اگر کسی را میشناسید که ایرانی یا فارسی زبان است بگویید.
      خوشحال میشویم با شما در سرور ایرانی ها بازی کنیم
      موفق باشید
      ادمین سرپیکو
    • یه بنده خدا

      خوب شما هم یکی مثل بازی اونا بسازید بر ضد خودشون
      اونا دیدن زورشون به ما نمیرسه خواستن اسممونو بد کنن
    • مهمان علی

      داداش همین گیم رو که میگی الان دارم انلاینشو بازی می کنم تو تیپ شیردال هم هستم اصلا ام بازی زد ایرانی نیست خودت می تونی تو ادیتورشش طوری درست کنی که ایرانی ها به ناتو حمله کنن البته دقت داشته باش تو قسمت سینگل پلیر به ایرانی ها میگه These men knows business و از ان به بعد بازی خیلی سختر میشه
    • Tigr

      نقل قول: مهمان علی
      داداش همین گیم رو که میگی الان دارم انلاینشو بازی می کنم تو تیپ شیردال هم هستم اصلا ام بازی زد ایرانی نیست خودت می تونی تو ادیتورشش طوری درست کنی که ایرانی ها به ناتو حمله کنن البته دقت داشته باش تو قسمت سینگل پلیر به ایرانی ها میگه These men knows business و از ان به بعد بازی خیلی سختر میشه

      داداش جون خودت بمن کمکم کن چطور برم تو نیرو های ایرانی
    • س

      سلام خسته نباشید من دارم بازی رو و ارتش ایران رو انتخاب کردم و تروریست نمیدونن الکی اسم بازی رو خراب نکنید طبق چیزی که من میبینم هر بازی چه ایران رو مسخره کرده چه تعریف شما میگین ضد ایرانی پس جمع کنید این چرت و پرت رو
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد